نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷

احتمال عرضه بازی Pentiment روی نینتندو سوییچ

جاش سویر، کارگردان بازی Pentiment به تازگی انتشار جدیدترین اثر خود روی کنسول نینتندو سوییچ را محتمل دانست.

باوجود اینکه سال ۲۰۲۲ سالی پربار و برجسته برای ایکس باکس و مایکروسافت نبود، اما عرضه جدیدترین ساخته استودیوی آبسیدین به‌عنوان زیرمجموعه Xbox Game Studios توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند.

پس از اینکه بازی Pentiment در دسترس کاربران کنسول دستی استیم دک نیز قرار گرفت، بسیاری منتظر عرضه این بازی تاریخی روی سایر کنسول‌های مشابه همچون نینتندو سوییچ بوده‌اند؛ اتفاقی که تا این لحظه هنوز رخ نداده است. در همین رابطه ساعاتی پیش جاش سویر، کارگردان بازی Pentiment طی مصاحبه‌ای با اشاره به همین موضوع، انتشار جدیدترین ساخته خود روی سوییچ را رد نکرد.

«به نظر من این موضوع شدنی است. پس از استیم دک افراد زیادی این سؤال در ذهنشان مطرح شده است که آیا بازی روی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟ برای تحقق چنین خواسته‌ای هیچ مانع فنی از طرف سوییچ سر راه قرار ندارد. من علاقه زیادی دارم که Pentiment روی تمام پلتفرم‌های ممکن قابل تجربه باشد. اما زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند».

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که تا پیش‌از این نیز چند بازی انحصاری مایکروسافت از جمله Ori and the Will of the Wisps راه خود را به کنسول نینتندو سوییچ باز کرده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید در ادامه مسیر آیا جدیدترین ساخته استودیوی آبسیدین یعنی بازی Pentiment نیز روی این کنسول هیبریدی به دست گیمرها می‌رسد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده