// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷

نمایش پارکور و مخفی کاری Assassin’s Creed Nexus VR در تریلر جدید بازی

شرکت یوبیسافت یک تریلر طولانی از بازی Assassin’s Creed Nexus VR منتشر کرده است.

حال که بازی اسسینز کرید میراژ منتشر شده، تمرکز شرکت یوبیسافت روی عرضه Assassin’s Creed Nexus VR برای متا کوئست ۲، ۳ و پرو در روز ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) است. اکنون در یک تریلر گیم‌پلی طولانی از بازی، تیم توسعه درباره ویژگی‌های مختلف بازی و نحوه تاثیر واقعیت‌مجازی بر فرمول همیشگی آن صحبت کرده است.

بازی مدنظر سه شخصیت قابل بازی دارد: کانر از اسسینز کرید ۳، اتزیو از اسسینز کرید ۲ و کساندرا از اسسینز کرید ادیسه. با رفتن به مناطق آشنا و جدیدی (مثل نیوپورت برای کانر) به‌صورت ۳۶۰ درجه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر موردی را مشاهده کنید، می‌توانید از آن بالا رفته و امکاناتی مثل پریدن و پرت کردن خود به سمت عقب و کناره‌ها وجود دارد. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

به‌عنوان یک بازی مخفی‌کاری محور، می‌توانید به‌طور مخفیانه از گوشه‌ها نگاه کنید. همچنین سوراخ‌ها و شکاف‌هایی هم برای دیدن وجود دارند. برخی اشیا پویا بوده و می‌توان برای پرت کردن حواس دشمنان از آن‌ها استفاده کرد. به‌علاوه می‌توان از سوت زدن برای جلب توجه هم بهره برد. مبارزه براساس حرکت است و می‌توان حملات را دفع کرده و در زمان مناسب به دشمنان ضربه زد.

این اولین باری خواهد بود که کاساندرا از هیدن بلید استفاده کرده و هنگام دویدن، فاصله آدم‌کشی شما افزایش می‌یابد. چون Assassin’s Creed Nexus VR یک بازی واقعیت‌مجازی است، باریک بینی، حرکات تله‌پورت، پارکور خودکار و سیستم سایه‌افکنی هم موجود هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده