// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر رسمی رمدی از خلاصه داستان Alan Wake

رمدی برای آمده کردن طرفداران بازی Alan Wake 2 تریلر جدیدی با محوریت خلاصه داستان و اتفاقات بازی Alan Wake منتشر کرده است.

شرکت رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) ویدیوی جدیدی را پیش از عرضه بازی Alan Wake 2 منتشر کرده است. این ویدیو خلاصه‌ای از رویدادهای بازی Alan Wake را ارائه می‌دهد تا بازیکنانی که نسخه قبل را تجربه نکرده‌اند، چیزی را از دست ندهند و سرنوشت الن ویک در قسمت اول بازی را تماشا کنند. این تریلر نگاهی به اتفاقات و داستان نسخه‌ی قبل می‌اندازد؛ داستانی که در نسخه دوم آن بعد از نزدیک ۱۳ سال ادامه پیدا خواهد کرد. این ویدیو گرفتار شدن الن ویک، قهرمان داستان در مکان تاریک (Dark Place) و سرنوشت شهر برایت فالز (Bright Falls) را نشان می‌دهد.

تماشا از یوتیوب

انتشار این ویدیو به این معنی است که در حال حاضر چندین راه برای دنبال کردن داستان بازی الن ویک وجود دارد؛ در اوایل این هفته رمدی اینترتینمنت با شرکت اپیک گیمز (Epic Games) همکاری کرد تا یک بازنگری داستانی را به‌طور کامل در بازی فورتنایت منتشر کند. همچنین ویدیو دیگری در اوایل این ماه منتشر شد که در آن سم لیک (Sam Lake) داستان بازی را روایت می‌کند.

بازی الن ویک ۲ در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد. کایل رولی (Kyle Rowly)، کارگردان بازی اعلام کرد که در این نسخه برای تاکید بر اتمسفر ترسناک از بازی سایلنت هیل الهام گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده