// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

واکنش منتقدین به بازی Super Mario Bros Wonder

چندی پیش میانگین امتیازات بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر شد و شاهد عملکرد خارق‌العاده جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هستیم.

چندین سال است که از عرضه آخرین سوپر ماریو دوبعدی می‌گذرد. ازطرفی کاربران نینتندو سوییچ پس از موفقیت‌های بسیار خوب بازی Super Mario Odyssey خواهان یک ماریو دیگر بودند تا بتوانند بیش‌ازپیش از جهان لوله‌کش محبوب لذت ببرند. در نتیجه معرفی Super Mario Bros. Wonder حسابی نگاه مخاطبان را به خود جلب کرد.

یک بازی پلتفرمر دوبعدی که با ظاهری مدرن که در جریان آن ماریو برای پشت سر گذاشتن مراحل، از Wonder Flowerهای جدیدی هم استفاده خواهد کرد. دراین‌میان بد نیست به Elephant Mario اشاره کرد که برای اولین‌بار شاهد آن خواهیم بود و حس و حال جالب و متفاوتی به بازی بخشیده است. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران جدا از ماریو با شخصیت‌های دیگری نظیر پرینسس پیچ، لوئیجی، تاد و تعدادی دیگر از شخصیت‌های جهان ماریو قادر به تجربه بازی هم به‌صورت تک‌نفره و هم چندنفره (کوآپ) خواهند بود.

چندی پیش میانگین امتیازات بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده خوبی از جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هستیم که فردا ۲۸ مهر ماه عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Super Mario Bros. Wonder

  • سازنده: نینتندو
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: پلتفرمر
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ماه

تعدادی از شخصیت های قابل بازی Super Mario Bros. Wonder

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

نوآورانه و پر از عشق و علاقه به همراه طراحی فشرده و ارائه‌ای قابل‌توجه. Super Mario Bros. Wonder بدون شک خاطره‌انگیز‌ترین بازی دوبعدی لوله‌کش از دهه ۹۰ تابه‌امروز است.

یوروگیمر: ۱۰۰ از ۱۰۰

یک آبشار بی انتها از ایده‌هایی در یک بازی که ماریو را به محیط‌های شگفت‌انگیزی می‌برد.

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

از ظاهر فیل ماریو (Elephant Mario) که بگذریم، Wonder Flowers ستاره این بازی به حساب می‌آید؛ موردی که به‌صورت مداوم موارد غیرمنتظره‌ای را به این پلتفرمر دوبعدی درخشان اضافه می‌کرد. خیلی خب، Elephant Mario هم خیلی عالی است!!

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Super Mario Bros. Wonder همانند یک قدم بعدی واقعی برای پلتفرمرهای دوبعدی ماریو عمل می‌کند. تاثیرات Wonder از نظر غافل‌گیرکننده و جذاب بودن بودن، مرحله به مرحله تغییر می‌کند. سرزمین Flower Kingdom به خوبی سبب شده تا شاهد تغییرات پر جنب و جوش و تازه‌ای در سرعت بازی باشیم. همچنین ظاهر فیل ماریو، حسابی می‌درخشد.

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

واقعا پس از چند دهه، Super Mario Bros. Wonder اولین بازی است که در حد و اندازه‌ی میراث افسانه‌ای پلتفرمینگ دوبعدی لوله‌کش ظاهر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده