نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴

تریلر زمان عرضه بازی Sonic Superstars

شرکت سگا تریلر زمان عرضه بازی Sonic Superstars را پخش کرد که ماجراجویی سونیک و دوستانش در جزایر نورث‌استار را نشان می‌دهد.

بازی Sonic Superstars شرکت Sega اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار گرفته است. استودیو Arzest با همکاری استودیو Sonic Team وظیفه توسعه این بازی پلتفرمر را برعهده داشت. این بازی به ماجراهای سونیک و دوستانش می‌پردازد که در جزایر نورث‌استار با دکتر اگمن، Fang the Hunter و تریپ اسرارآمیز مبارزه می‌کنند.

بازی Sonic Superstars تداعی‌کننده همان حس‌وحال بازی‌های کلاسیک سونیک خارپشت است و از ویژگی‌های جدیدی نظیر کو-آپ چهارنفره نیز پشتیبانی می‌کند. بازیکن‌ها در این بازی می‌توانند کنترل سونیک، تیلز، ناکلز و ایمی رُز را در دست بگیرند که از توانایی‌های ویژه Emerald Power جدیدی نظیر بالا رفتن از آبشارها بهره می‌برند. این بازی از هیچ یک از استیج‌های نسخه‌های قبلی استفاده نمی‌کند و تجربه کاملا جدیدی را تقدیم طرفدارها می‌کند.

شرکت سگا تریلر جدیدی را به‌مناسبت انتشار Sonic Superstars پخش کرده است که به نمایش جنبه‌های گوناگون بازی می‌پردازد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی دوبعدی ساید-اسکرولر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده