نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴

اشاره کارمند یوبیسافت به انتشار Assassin’s Creed Codename Red در سال ۲۰۲۴

بنابر پست یکی از کارمندان یوبیسافت در لینکدین ظاهرا طرفدارها باید در سال ۲۰۲۴ منتظر عرضه بازی Assassin’s Creed Codename Red باشند.

بازی Assassin’s Creed Mirage اوایل ماه جاری روانه بازار شد و یک تجربه کوچک‌تر و مختصرتر مشابه نسخه‌های قبلی مجموعه را تقدیم طرفدارها کرد. اما کسانی که مشتاق تجربه پرچمدار بزرگ بعدی اساسینز کرید هستند، باید منتظر بازی Assassin’s Creed Codename Red بمانند. این بازی که توسط استودیو یوبیسافت کبک، سازنده Odyssey و Syndicate توسعه می‌یابد، هنوز تاریخ انتشاری ندارد، اما احتمالا در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

بنابر پست اخیر آریسا لاگونزاد در لینکدین که در زمینه توسعه کسب‌وکار و شرکای یوبیسافت فعالیت دارد، بازی Assassin’s Creed Codename Red برای انتشار در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. همان‌طور که رسانه PCGamesN گزارش داد، این کارمند یوبیسافت درکنار Codename Red و دوره ژاپن فئودال به عرضه بازی در سال آینده اشاره کرده است. در این پست آریسا لاگونزاد از این بازی به‌عنوان بزرگ‌ترین بلاک‌باستر ۲۰۲۴ یاد می‌کند.

این اولین‌بار نیست که گزارش‌هایی مبنی‌بر انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود. تام هندرسون قبلا ادعا کرد که این بازی دارای دو قهرمان قابل تجربه با توانایی‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فرد است و برخی از مکانیک‌های مخفی‌کاری بازی‌های Splinter Cell را قرض می‌گیرد. این اینسایدر گفت که بازی در تعطیلات ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و یوبیسافت برای انتشار جزئیات بیشتر از آن در اوایل سال آینده برنامه دارد.

تا زمان انتشار AC Codename Red می‌توان به تجربه اساسینز کرید میراژ پرداخت که در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده