نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹

جدایی پیت هاینز از بتسدا پس از ۲۴ سال

پیت هاینز، مدیر بخش انتشارات استودیوی بتسدا ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی از پایان کار خود در این شرکت پس از ۲۴ سال خبر داد.

اگر از طرفداران شرکت بتسدا باشید، احتمال زیاد نام پیت هاینز را شنیده‌اید؛ شخصی که طی ۲۴ سال از فعالیت خود در این شرکت توانست به یکی از تاثیرگذارترین و برجسته‌ترین مدیران بتسدا تبدیل شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، هاینز ساعاتی پیش در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که پایان داستان دوران حرفه‌ای خود با شرکت بتسدا فرا رسیده است. «پس از ۲۴ سال، دوران من در بتسدا به روزهای پایانی خود رسیده است. من در حال بازنشسته شدن و شروع قسمت جدیدی از زندگیم هستم؛ روزهایی که قرار است به کشف علایق و لذت بردن از زندگیم سپری شود.»

«این تصمیم سریع و راحتی برای من نبود، اما پس از گذشت یک دوران حرفه‌ای جذاب و شروع باورنکردنی بازی Starfield، به‌نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی است. این موضوع به هیچ عنوان به‌معنی خداحافظی نیست. عشق و علاقه من به بتسدا و افرادش اصلا کم نشده است و من هرگز از بودن در این جامعه باورنکردنی که رشد کرده‌ایم، دست نمی‌کشم.»

کاور بازی Starfield

«از صدها و هزاران طرفداری که طی مدت ۲۴ سال ملاقات و با آن‌ها صحبت کرده‌ام، بسیار سپاسگزار هستم. انرژی، خلاقیت و حمایت شما بخش بزرگی از این داستان بود. من مشتاقانه منتظر آن هستم که قسمت بعدی ماجراجویی را درکنار شما تجربه کنم. همکاری با افراد فوق‌العاده، تیم‌ها و استودیوهای بتسدا بهترین تجربه زندگی من است. من به تمام آنچه درکنار هم انجام داده‌ایم، افتخار می‌کنم و از دیدن تمام آثاری که قرار است در آینده خلق شود، بسیار هیجان‌زده هستم.»

استودیوی بتسدا نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن قدردانی از هاینز، به نقش پررنگ او در این‌ سال‌ها اشاره کرد:

«جایگاه عمومی پیت تنها بخش کوچکی از نقش او در بتسدا بود. روشی که او ما را نمایندگی می‌کرد به ارزش‌هایی تبدیل شد که در اینجا پرورش داد؛ ارزش‌هایی ازجمله اعتبار، شور و همبستگی. کمک‌های او در توسعه بتسدا و استودیوهای زیرنظر آن با کیفیت جهانی که امروز شاهدش هستیم، قابل انکار نخواهد بود. دید او ما را به جلو حرکت می‌داد و تلاش‌های او انگیزه‌ای بود برای ما. ما از او برای رهبری در این ۲۴ سال قدردانی می‌کنیم و آرزو می‌کنیم در مرحله جدید زندگی نیز موفق باشد. دلمان برایت تنگ می‌شود پیت!»


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده