// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۹

بازی Transformers: Earthspark - Expedition عرضه شد

بازی Transformers: Earthspark - Expedition هم‌اکنون برای پلتفرم‌های نسل نهمی و نسل هشتمی در دسترس قرار گرفت.

ترنسفورمرز را می‌توان یکی از سری‌های مورد علاقه دانست که هواداران بسیاری را در مدیوم سینما به خود اختصاص داده است. البته که در صنعت بازی‌های ویدیویی هم اقتباس‌هایی از این سری شده که بعضی از آن‌ها تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه داده و بعضی دیگر، آن‌چنان محصور درخوری نبوده‌اند.

بااین‌حال نمی‌توان دراین‌میان منکر جذابیت انیمیشن سریالی Transformers: Earthspark شد و حال شاهد عرضه یک بازی با محوریت این انیمیشن سریالی هستیم. امروز شرکت Hasbro بازی Transformers: Earthspark - Expedition را در اختیار کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5‌، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار داده است. به عبارتی می‌توان این بازی را اولین محصول ساخته شده با محوریت انیمیشن Transformers: Earthspark دانست.

دراین‌میان اشاره کنم که Transformers: Earthspark - Expedition داستانی اورجینال و مخصوص‌به خود داشته و شما را در نقش بامبل بی دوست داشتنی قرار می‌دهد. شخصی که باید با یک تهدید از گذشته خود روبه‌رو شود. درواقع شما باید جلوی دکتر مریدین یا همان مندروید را گرفته و داستان در سه محیط بسیار وسیع و پرمحتوا روایت می‌شود. بامبل در طول ماجراجویی‌اش قادر به ارتقا خود و افزایش قدرت است تا بتواند مأموریت خود را ساده‌تر به پایان برساند.

در زیر هم می‌توانید تریلر بازی Transformers: Earthspark - Expedition را در یوتوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده