نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳

انیمیشن Arcane رسما بخشی از جهان League of Legends است

شرکت رایت گیمز تأیید کرد که انیمیشن سریالی Arcane اکنون رسما بخشی از دنیای لیک آو لجندز به‌حساب می‌آید.

بازی League of Legends کماکان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی جهان شناخته می‌شود و انیمیشن سریالی Arcane (آرکین) باعث گسترش این مجموعه در مدیوم تلویزیون شد. در گذشته توسعه‌دهندگان اعلام کردند که بازی لیگ آو لجندز و انیمیشن سریالی آرکین در جهان‌های متفاوتی جریان دارند، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت رایت گیمز تصمیم به ایجاد تغییرات زیادی در این رابطه گرفته است.

شرکت رایت گیمز با انتشار پست جدیدی در حساب توئیتر League of Legends تأیید کرد که انیمیشن Arcane اکنون بخشی از لیگ آو لجندز به‌حساب می‌آید. توسعه‌دهندگان در همین توئیت جزئیاتی از قهرمان‌های آتی و تغییرات Skarner به اشتراک گذاشتند. تضادهای زیادی بین داستان‌های آرکین و لیگ آو لجندز وجود دارد و توسعه‌دهندگان می‌گویند که انجام چنین تغییراتی به‌شکل تدریجی صورت می‌گیرند و به‌سادگی فشردن یک دکمه نیست.

با اینکه قرار نیست هیچ تغییر بزرگی در قهرمانان فعلی یا تفسیر متفاوت رویدادهای قبلی را شاهد باشیم، احتمالا خط داستانی یا توضیحات جدیدی به داستان اضافه شوند تا همه چیز منسجم‌تر به‌نظر برسد. نخستین فصل انیمیشن سریالی Arcane در ۹ قسمت تولید شد و پس از پخش توانست نظر منتقدها و طرفدارها را جلب کند. مدتی قبل شبکه آنلاین نتفلیکس با پخش تیزر کوتاهی از تولید فصل دوم آرکین خبر داد که احتمالا در اواخر ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده