نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴

تعداد بازیکن‌های بازی EA Sports FC 24 مشخص شد

براساس آمار و ارقام منتشرشده، تعداد گیمرهای جدیدترین شبیه‌ساز فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز یعنی بازی EA Sports FC 24‌ به رقم قابل توجهی رسیده است.

همان‌طور که در جریان هستید چندی پیش همکاری شرکت الکترونیک آرتز و فیفا به پایان راه خود رسید و پس از سال‌ها اولین شبیه‌ساز فوتبالی این استودیو تحت عنوان جدیدی روانه بازار شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش آمار و ارقامی منتشر شده مبنی‌بر اینکه باوجود کاهش سی درصدی فروش این بازی نسبت به Fifa 23 در کشور بریتانیا، اما به‌نظر می‌رسد همچنان EA Sports FC 24 توانسته رضایت گیمرها را به خود جلب کند. براساس آمار دردسترس تعداد کاربران این بازی توانسته در کمتر از یک ماه از زمان انتشار خود، به ۱۱.۳ میلیون نفر برسد.

کم وبر، رئیس EA Sports، به‌تازگی ضمن ابراز امیدواری از این اتفاق، FC 24 را شروع کار تیم سازنده جهت رسیدن به هدف خود دانست. «درکنار اینکه کاربران و طرفداران قدیمی فوتبال به بازی EA Sports FC 24 مقبولیت نشان داده‌اند، این بازی همچنین توانسته حدود ۲۰ درصد کاربر جدید به خود جلب کند؛ اتفاقی که تنها هیجان طرفداران فوتبال در سراسر جهان را نشان می‌دهد. ما با EA Sports FC در حال ایجاد بزرگ‌ترین جامعه فوتبالی دنیا هستم و این تازه شروع کار ما است.»

بازی FC 24 به‌صورت رسمی برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و همچنین نینتندو سوییچ دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد. چنانچه شما هم از طرفداران قدیمی مجموعه فیفا هستید، لطفا نظرات خود نسبت به بازی EA Sports FC 24 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده