نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۸

عرضه نسخه آزمایشی ۵ ساعته رایگان بازی The Crew Motorfest

نسخه آزمایشی رایگان The Crew Motorfest به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریبا تمام محتویات بازی را در طول ۵ ساعت تجربه کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت از عرضه یک نسخه آزمایشی رایگان دیگر برای بازی The Crew Motorfest در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس خبر داده است. این نسخه آزمایشی از امروز تا تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) در دسترس خواهد بود و امکان تجربه تقریبا تمام محتویات بازی در طول ۵ ساعت را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. پیشرفت‌های گیمرها در نسخه آزمایشی قابل انتقال به نسخه اصلی خواهد بود.

نسخه آزمایشی The Crew Motorfest تنها در دسترس بازیکنانی قرار می‌گیرد که نسخه آزمایشی قبلی را در ماه سپتامبر تجربه نکرده باشند. این نسخه امکان تجربه بازی برای کسانی را فراهم می‌کند که تاکنون فرصت این کار را نداشتند. گیمرها در این نسخه می‌توانند از کل جهان پهناور بازی دیدن کنند که در اوآهو واقع در مجمع‌الجزایر هاوایی جریان دارد. در طول این پنج ساعت می‌توان در هر رویدادی شرکت کرد و به بخش چندنفره نیز دسترسی داشت.

بازی The Crew Motorfest در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد. این بازی امکان رانندگی در میان آتشفشان‌ها، جنگل‌های بارانی و سواحل را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. این دنباله شامل چندین رویداد، چالش و مسابقه سفارشی و ۱۰۰ها وسیله نقلیه خارق‌العاده است که می‌توان به‌شکل انفرادی یا با دوستان تجربه کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده