نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲

نینتندو سوییچ 2 احتمالا در دو مدل عرضه می‌شود

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی‌بر اینکه نینتندو درنظر دارد کنسول احتمالی نینتندو سوییچ 2 را در دو نسخه دیجیتالی و استاندارد به‌ترتیب بابرچسب قیمتی ۳۹۹ و ۴۴۹ دلاری روانه بازار کند.

اوایل سال ۲۰۱۷ بود که غول صنعت بازی‌سازی ژاپنی یعنی نینتندو بالاخره تاز‌ه‌ترین کنسول خود یعنی نینتندو سوییچ را روانه بازار کرد؛ کنسولی که پس از شکست Wii U بسیاری آن را یک تلاش بی‌نتیجه ازجانب این شرکت می‌دانستند.

چنانچه زومجی و اخبار بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که پس از موفقیت فوق‌العاده کنسول نینتندو سوییچ حالا بسیاری از گیمرها خود را آماده رونمایی و تجربه نسخه دوم آن با نام احتمالی نینتندو سوییچ 2 می‌کنند. در همین راستا ساعاتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی‌بر اینکه نینتندو همانند دو رقیب خود یعنی سونی و مایکروسافت قصد دارد دو نسخه از این کنسول را به عرضه جهانی برساند.

براساس ادعای یکی از افشاگران صنعت بازی‌های ویدیویی که سابقه درز اطلاعات درخصوص بازی جهان‌باز استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) یعنی بازی Rise of the Ronin را نیز در کارنامه خود دارد، از سیاست جدید نینتندو درخصوص کنسول نسل بعدی خود پرده‌برداری کرد. براین اساس شرکت نینتندو قصد دارد با عرضه دو نسخه دیجیتالی و استاندارد از کنسول احتمالی نینتندو سوییچ 2، حق انتخاب بیشتری را به علاقه‌مندان ارائه کند. با استناد به صحبت‌‌های درز شده نسخه دیجیتالی نینتندو سوییچ 2 با برچسب قیمتی ۳۹۹ دلار و نسخه استاندارد آن نیز با قیمت ۴۴۹ دلار روانه بازر خواهد شد.

خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران نینتندو اما این است که درحال حاضر به‌نظر می‌رسد کنسول نینتندو سوییچ 2 قرار است سال آینده در تاریخ سه‌شنبه سه مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده شود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا تمام شایعات مطرح شده رنگ واقعیت به خود می‌گیرند یا ما با کنسول کاملا متفاوتی روبه‌رو خواهیم شد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده