نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹

LEGO Animal Crossing معرفی شد

همکاری LEGO و نینتندو برای عرضه مجموعه‌ای محصولات مرتبط با بازی Animal Crossing ازطریق حساب رسمی این شرکت در اپلیکیشن X تأیید شد.

مدت زیادی است که از مطرح شدن شایعات همکاری LEGO و نینتندو برای ساخت محصولاتی مبتنی بر بازی Animal Crossing بالاخره با نمایش شماری از ساکنین Animal Crossing به شکل کاراکترهای لگو توسط نینتندو در توییتر (X) تأیید شد. هنوز جزئیاتی از محصولات مشترک یا زمان عرضه آن‌ها اعلام نشده اما اطلاعات فاش شده در ماه اوت نشان می‌دهند که عرضه‌ی پنج ست کامل این مجموعه برای ماه مارس ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. البته این اطلاعات رسمی نیستند و هنوز به تأیید منابع رسمی نرسیدند.

براساس گزارش نشریه VGC، قیمت پنج ست LEGO Animal Crossing از ۱۵ تا ۷۵ دلار متغیر خواهد بود. هنوز نام یا محتوایی از این مجموعه‌ها اعلام نشده و فقط اطلاعاتی از شماره و قیمت آن‌ها در دسترس است. ست 77046 شامل ۱۷۰ قطعه خواهد بود که ۱۴.۹۹ دلار قیمت دارد. ست 77047 نیز با ۱۶۴ قطعه ۱۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده و ست 77048 با ۲۳۳ قطعه ۲۹.۹۹ دلار فروخته خواهد شد. علاوه‌بر این موارد ست 77049 با ۳۸۹ قطعه و قیمت ۳۹.۹۹ دلاری و ست 77050 با ۵۳۵ قطعه و قیمت ۷۴.۹۹ دلاری بزرگ‌ترین مجموعه‌های لگوی Animal Crossing هستند.

همکاری LEGO Animal Crossing

البته این شراکت چیز جدیدی نیست و قبلا هم شاهد همکاری LEGO و نینتندو بودیم. نسخه آجری کنسول Entertainment System نینتندو (NES) یکی از بزرگ‌ترین ست‌هایی است که تاکنون با همکاری این دو شرکت عرضه شده است. همچنین مجموعه Super Mario Bros آن‌ها شامل Luigi Starter Set و Dry Bowser's Castle و حتی ست بسیار بزرگ و ۲۸۰۷ قطعه‌ای Bowser نیز محبوبیت بالایی داشت. علاوه‌بر این موارد در سال ۲۰۲۱ نیز ست A Super Mario 64 معرفی و عرضه شده بود.

بازی Animal Crossing: New Horizons با بیش از ۴۳ میلیون نسخه فروش یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ نینتندو محسوب می‌شود که روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. این کنسول با نزدیک به ۱۳۰ میلیون نسخه فروش از محبوبیت بسیار بالایی میان کاربران برخوردار بوده و همکاری لگو با نینتندو می‌تواند طرفداران آثار دو شرکت را به سمت درآمدزایی بالاتری برای هر دو طرف سوق دهد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده