// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

سازنده بازی Project CARS از مشکلات کار با کنسول Wii U می گوید

ایان بل رئیس استودیوی اسلایتلی مد امروز در فروم رسمی سایت بازی Project CARS اعلام کرد که تیم سازنده در طی مراحل ساخت این بازی برای کنسول Wii U به مشکلات زیادی برخورد کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

بل در جواب سوالات طرفدارانی که نگران مراحل ساخت نسخه‌ی Wii U بودند به نوعی اشاره کرد که قدرت سخت افزاری پایین این پلتفرم برای تیم سازنده مشکل ساز شده است.

خیلی خب من میخواهم کاملا رک جواب دهم. درحال حاضر درمورد نسخه‌ی Wii U ما می‌توانیم بازی را در رزولوشن 720p با نرخ فریم 23fps اجرا کنیم. ما منتظریم یا بهتر بگویم امیدواریم که نینتندو در طی کنفرانس E3 اخبار بیشتری از سخت افزار نسل بعدی خود منتشر کند.

صادقانه بگویم ما منتظر کنسول نسل بعدی نینتندو هستیم وگرنه غیر از آن باید به شدت از گرافیک بازی کم کنیم.

به نظرم اگر آن‌ها در E3 یا کمی بعد در نمایشگاه‌های دیگر از کنسول خود رونمایی نکنند ما مجبوریم سراغ انتخاب دوم برویم.

کمی بعد یکی از کاربران اشاره کرد که خود کمپانی نینتندو رسما اعلام کرده است که در E3 امسال هیچ خبر خاصی از کنسول نسل بعدی‌شان منتشر نخواهد شد. ایان بل در جواب توضیح داد:

ما می‌توانیم به نرخ ۳۰ فریم بدون افت برسیم اما اینکار زمان و انرژی به شدت زیادی می‌طلبد. از طرفی دیگر نیز ممکن است وقتی ما نصف مراحل ساخت را به اتمام رسانده باشیم نینتندو ناگهان از کنسول نسل بعدی خود رونمایی کند (البته من هیچ اطلاعات خاصی در این زمینه ندارم تنها شایعاتی را شنیده‌ام). ساخته‌ی ما ممکن است بر روی آن کنسول جدید بهترین بازیی باشد که در سبک شبیه ساز رانندگی منتشر می‌شود.

بنا بر این در حال حاضر ما بازی صبر و انتظار را انجام می‌دهیم و بله مسائل اقتصادی نیز در این قضیه دخیل است.

project cars 66

البته اگر بخواهیم اظهارات ایان بل را در مقابل صحبت‌های اندی تودور کارگران ارشد استودیوی اسلایتلی مد که سال گذشته انجام داد قرار دهیم شاهد تفاوت‌های بسیار زیادی خواهیم شد.

طرفداران کمپانی نینتندو به شدت خواهان چنین مدل بازیی هستند. در حال حاضر آن‌ها واقعا چنین مدل تجربه‌ای را بر روی کنسول خود ندارند و پیش از آن نیز بر روی Wii هم مشابه این بازی یافت نمی‌شد. وظیفه و هدف ما این نیست که آن عده را ناامید کنیم. بنا بر این وقتی که می‌گوییم نسخه‌ی Wii U تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خورده است برای اینکه نیاز به زمان بیشتری داریم، واقعا راست می‌گوییم. ما فقط می‌خواهیم مطمئن شویم که این نسخه از استانداردهای دیگر بازی‌ها نیز پیروی می‌کند و برای رسیدن به این هدف ما به زمان بیشتری نیاز داریم. من نسخه‌ی Wii U را دیده‌ام، در حقیقت اغلب اوقات آن را می‌بینم. مانند تمام نسخه‌های دیگر از آب و هوا و زمان داینامیک بهره می‌برد، گرافیک بازی نیز واقعا یک پدیده است. خود کنسول نیز واقعا سخت افزار خوبی دارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده