نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Diablo 4 در استیم

شرکت بلیزارد اینترتینمنت از تاریخ انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Diablo 4 در استیم پرده برداشت.

شرکت Blizzard Entertainment در ماه ژوئیه از راه‌یابی بازی Overwatch 2 به استیم خبر داد. بلیزارد قبلا تأیید کرد که کاربران پلتفرم دیجیتالی ولو می‌توانند منتظر انتشار بازی‌های بیشتری از سوی آن‌ها در آینده باشند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ عرضه یکی دیگر از آثار شرکت Blizzard در استیم مشخص شده است.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت در جریان پخش زنده اخیر توسعه‌دهندگان Diablo 4 اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی به‌زودی در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. این بازی کمتر از ۲ هفته دیگر در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) به فروشگاه شرکت Valve می‌آید. درحال‌حاضر صفحه استیم بازی دیابلو ۴ نیز در دسترس قرار گرفته است.

شرکت بلیزارد امیدوار است که بازی Diablo 4 نسبت‌به بازی Overwatch 2 با استقبال بیشتری در استیم روبه‌رو شود. بازی اورواچ ۲ مدت کوتاهی پس از انتشار در استیم امتیازات منفی زیادی را دریافت کرد و به بدترین بازی تاریخ این پلتفرم تبدیل شد. درحال‌حاضر بازی دیابلو ۴ در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (در بستر Battle.net) قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده