نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۱

احتمال انتشار نسخه بعدی بازی Monster Hunter برای نینتندو سوییچ ۲

یک افشاگر سرشناس ادعا کرد که نسخه بعدی مانستر هانتر همزمان با سایر کنسول‌ها برای نینتندو سوییچ ۲ نیز عرضه می‌شود.

نظر به اینکه شایعات از نمایش نمونه اولیه نینتندو سوییچ ۲ به توسعه‌دهندگان پشت درهای بسته در گیمزکام حکایت دارند،  اخیرا جزئیات زیادی از کنسول نسل بعدی نینتندو نظیر بازی‌های قابل تجربه آن به بیرون درز کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از اینسایدرهای سرشناس از انتشار نسخه بعدی مجموعه بازی‌های Monster Hunter برای نینتندو سوییچ ۲ خبر داده است. شرکت کپکام اخیرا در ویدیویی به‌مناسبت ۲۰امین سالگرد مجموعه به نسخه بعدی مانستر هانتر اشاره کرد. بنابر ادعای فیلیپه لیما از رسانه Universo Nintendo که سابقه خوبی در افشای اطلاعات نینتندو دارد، بازی Monster Hunter 6 (یا هر آنچه نهایتا نام بگیرد) به‌طور همزمان برای جانشین نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود که ظاهرا برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

فیلیپه لیما در انجمن Famiboards نوشت: «نسخه بعدی مانستر هانتر برای [نسل بعدی] سوییچ منتشر می‌شود».

با اینکه بازی Monster Hunter World هرگز به نینتندو سوییچ نیامد، اما شرکت کپکام با بازی Monster Hunter Rise به موفقیت‌های تجاری زیادی دست پیدا کرد؛ اثری که در ابتدا به‌عنوان یکی از آثار انحصاری کنسول هیبریدی نینتندو عرضه شد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که جانشین نینتندو سوییچ به‌واسطه پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، ری-تریسینگ و DLSS با پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل مقایسه است. بنابراین جای تعجب ندارد که کپکام مایل به انتشار مانستر هانتر بعدی برای این کنسول باشد.

فیلیپه لیما اخیرا ادعا کرد که بازی Far Cry 7 نیز همزمان با سایر کنسول‌ها به نینتندو سوییچ ۲ می‌آید. گویا طرفدارها باید در زمانی نامعلوم از پاییز ۲۰۲۵ منتظر انتشار نسخه بعدی فار کرای باشند. یکی دیگر از اینسایدرهای سرشناس ادعا می‌کند که تعداد زیادی از بازی‌های مولتی‌پلتفرم AAA برای جانشین نینتندو سوییچ معرفی خواهند شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده