نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر بازی Lords of the Fallen با تمرکز روی کو-آپ و کلاس‌ها

استودیو Hexworks و شرکت CI Games با پخش تریلر جدیدی به جنبه‌های کلی بازی اکشن نقش‌آفرینی Lords of the Fallen پرداختند.

بازی Lords of the Fallen با نمایش‌های پیشین نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Hexworks و شرکت CI Games تریلر جدیدی را برای پرداختن به جنبه‌های کلی بازی پخش کردند. این تریلر بخش‌های مختلفی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولز-لایک را پیش از انتشار به نمایش درمی‌آورد؛ از کلاس‌ها و کو-آپ گرفته تا جابه‌جایی بین قلمروها و کاربردهای فانوس آمبرال.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی Lords of the Fallen در ۱۰۰۰ سال بعد رخ می‌دهد که بازیکن‌ها باید برای جلوگیری از بازگشت آدیر، خدای اهریمنی ازگوربرخاسته به شوالیه‌های تاریکی ملحق شوند. درمجموع پنج چراغ فاسد در بازی وجود دارد که گیمرها وظیفه پاکسازی آن‌ها را برعهده خواهند داشت. در طول این ماجراجویی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که برخی از آن‌ها با شما همراه می‌شوند یا بازیکن‌های دیگر را برای رویدادهای کو-آپ احضار می‌کنند.

۹ کلاس اولیه در بازی Lords of the Fallen وجود دارند؛ اگرچه تعداد بیشتری از آن‌ها براساس تصمیمات گیمرها آزاد می‌شوند. ۳ مکتب جادو نیز برای انتخاب در دسترس خواهد بود و بازیکن‌ها می‌توانند از فانوس آمبرال برای جابه‌جایی بین قلمرو Axiom، سرزمین زنده‌ها و قلمرو Umbral، سرزمین مردگان استفاده کنند. نیروهای وحشتناکی در آمبرال انتظارتان را می‌کشند، اما در این منطقه فرصت دیگری برای بازگشت از مرگ و مبارزه به‌دست می‌آورید.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. این بازی در کنسول‌های نسل ۹ با رزولوشن 1440p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. استودیو هکس‌ورکس در نظر دارد تا محتوای پس از عرضه بازی لردز آو د فالن را براساس بازخوردهای طرفدارها بسازد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده