نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۳

عبور تعداد بازیکن‌های Minecraft Dungeons از ۲۵ میلیون

بازی Minecraft Dungeons از زمان انتشار در سال ۲۰۲۰ موفق به جذب ۲۵ میلیون بازیکن در تمام پلتفرم‌ها شده است.

شاید Minecraft Dungeons برجسته‌ترین یا خبرسازترین بازی مایکروسافت نباشد، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این اسپین-آف اکشن نقش‌آفرینی دانجن کرالر در زمینه جذب بازیکن عملکرد خوبی داشته است.

استودیو موجانگ و شرکت مایکروسافت اعلام کردند که تعداد بازیکن‌های Minecraft Dungeons از زمان انتشار در سال ۲۰۲۰ از مرز ۲۵ میلیون بازیکن در تمام پلتفرم‌ها عبور کرده است. تعداد بازیکن‌های این بازی در ماه فوریه ۲۰۲۲ به ۱۵ میلیون رسید؛ بنابراین ماینکرفت دانجنز از آن زمان عملکرد چشم‌گیری در زمینه جذب بازیکن داشته است.

استودیو Mojang به‌مناسبت دستیابی Minecraft Dungeons به ۲۵ میلیون بازیکن تریلر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد، برخی از محتویات پس از عرضه را نشان می‌دهد و از جامعه طرفدارها برای حمایت‌هایشان تشکر می‌کند. شما می‌توانید در انتهای مطلب به تماشای تریلر تازه ماینکرفت دانجنز بپردازید.

موجانگ تأیید کرد که به‌روزرسانی ۱.۱۷ آخرین آپدیت بزرگی بود که برای Minecraft Dungeons منتشر شد. تیم توسعه بازی روی پروژه جدیدی تمرکز کرده است که در دنیای ماینکرفت جریان دارد. ماینکرفت دانجنز در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده