// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۷

انتصاب توسعه دهنده قدیمی وارکرفت به عنوان کارگردان اجرایی جدید مجموعه

کریس متزن به‌عنوان کارگردان خلاق اجرایی جدید مجموعه Warcraft انتخاب شده است.

با اعلام بلیزارد، کریس متزن اکنون کارگردان خلاق اجرایی مجموعه Warcraft است. این خبر در توییتر اعلام شد و در آن نوشته شده تمرکز اصلی متزن بر پشتیبانی از رهبری World of Warcraft در ساخت محتوای آینده برای بازی است. ایشان از اعضای باسابقه بلیزارد بوده و قبل از ترک این شرکت در ۲۰۱۶ به مدت ۲۳ سال در آن‌جا کار کرد. سپس او در سال ۲۰۲۲ به بلیزارد بازگشت تا روی سری مدنظر کار کند.

در بیانیه نوشته شده: «کریس در توسعه پایه‌های جهان وارکرفت نقشی مهم داشت و خوشحالیم که او بازگشته تا به تیم ما برای ساخت محتوای آینده کمک کند. در بلیزکان، او و تیمش مواردی را که روی آن‌ها کار کردیم، به اشتراک خواهند گذاشت. امیدواریم شما را در آن‌جا ببینیم». متزن هم پاسخ داد کار کردن روی وارکرفت مثل بازگشت به خانه است.

با اینکه World of Warcraft اکنون در میانه بسته الحاقی Dragonflight است، استودیو سازنده آن در حال کار روی بسته گسترش دهنده بزرگ بعدی این بازی است. مایک ایبارا قبلا گفته بود بسته بعدی متمرکز بر دزدان دریایی نخواهد بود. پس از انتشار برخی موارد تزئینی، طرفداران تصور می‌کردند در داستان آینده دزدان دریایی نقشی مهم ایفا خواهند کرد که این ادعا رد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده