// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴

تریلر جدید Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections با محوریت گیم پلی بازی

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections منتشر شده و در جریان شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی و جزئیات بازی هستیم.

بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. حال شرکت بندای نامکو (Banai Namco Entertainment) اخیرا ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

در جریان تریلر منتشر شده شاهد، ویژگی‌های جدیدی این بازی و همچنین سکانس‌هایی از گیم‌پلی بازی جدید ناروتو هستیم. در این بازی هم شاهد نینجاها و کاراکترهایی از جهان ناروتو و ناروتو شیپودن هستیم و هم شخصیت‌هایی که در جهان بروتو هستیم. ازطرفی ۱۰ شخصیت جدید هم برای Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections هستیم. دراین‌میان بد نیست به کومبو زدن و نوع مبارزات کاراکترها هم اشاره‌ای داشته باشیم.

شخصیت‌های بازی دارای کومبوهای متنوعی هستند و به‌واسطه‌ی تغییر کاراکترهای تیم در طول مبارزات، می‌توانید ضربات خود را گسترش دهید و آسیب جدی‌تری را وارد کنید. Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections دارای ویژگی‌ای به نام ترکیب تکنیک‌های مخفی است. در جریان این ویژگی کاراکترهای تیم می‌توانند تکنیک‌های مخفی خود را با یکدیگر ترکیب کرده و یک کومبو جذاب و هیجان‌انگیز را به‌نمایش بگذارند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در یوتوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتوب


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده