نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴

رونمایی از دو مسیر مسابقه در تریلرهای بازی Forza Motorsport

استودیو ترن ۱۰ با پخش تریلرهای جدیدی از دو مسیر مسابقه Hakone و Lime Rock Park بازی Forza Motorsport رونمایی کرد.

زمان زیادی تا عرضه بازی Forza Motorsport باقی نمانده است و استودیو Turn 10 کماکان به انتشار جزئیات بیشتری از این شبیه‌ساز ریسینگ ادامه می‌دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ترن ۱۰ تریلرهای جدیدی را برای رونمایی از دو مسیر مسابقه Hakone Circuit و Lime Rock Park پخش کرده است. فورزا موتوراسپورت در زمان عرضه دارای ۲۰ مسیر مسابقه خواهد بود که شامل دو پیست تازه معرفی‌شده نیز می‌شود.

نخستین تریلر مسیر مسابقه خیالی Hakone Circuit واقع در ژاپن را به نمایش می‌گذارد که ویدیو گیم‌پلی اخیر بازی Forza Motorsport نگاهی اجمالی به آن داشت. این مسیر مسابقه یکی از پنج پیست جدیدی است که برای اولین‌بار در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. تریلر دوم پیست آمریکایی Lime Rock Park را نشان می‌دهد که در نسخه‌های قبلی فورزا موتوراسپورت حضور داشت. این پیست دارای مسیرهای مستقیم و تعداد کمی پیچ دردسرساز است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Forza Motorsport به‌عنوان یک ریبوت از مجموعه فورزا موتوراسپورت در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی شبیه‌ساز ریسینگ از همان روز نخست عرضه به گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون پرداخت هزینه به تجربه آن بپردازند. پری‌لود بازی اخیرا آغاز شد و بازیکن‌ها به ۱۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنسول‌ها نیاز دارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده