نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲

تایید عرضه Octopath Traveler 2 روی کنسول‌های ایکس باکس و گیم پس

اسکوئر انیکس با پخش یک تریلر عرضه بازی Octopath Traveler 2 روی کنسول‌های ایکس باکس و سرویس گیم پس را رسما تایید کرد.

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که در نظر دارد بازی Octopath Traveler 2 را در اوایل سال ۲۰۲۴ روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه کند. همچنین مشترکان سرویس گیم پس می‌توانند در همین تاریخ به تجربه بازی بپردازند، اما تاریخ دقیق‌تری اعلام نشده است. به مناسبت همین موضوع، تریلر جدیدی از بازی Octopath Traveler 2 پخش شد که ماجراجویی شخصیت‌های مختلف آن را نشان می‌دهد.

داستان این دنباله در ادامه روایت نسخه اول گفته می‌شود؛ جایی که هشت شخصیت جدید باید در دنیایی دو بعدی و سبک بصری رترو به ماجراجویی بپردازند و از میان تهدیدهای گوناگون عبور کنند. هر شخصیت یک داستان منحصر‌به‌فرد و مسیر متفاوتی برای ماجراجویی دارد که با سبک متفاوت گیم‌پلی آن مطابقت خواهد داشت. به‌صورت کلی بازیکن‌ها می‌توانند بسته به نیاز و انتخاب خود، اقدام‌های گوناگونی از جمله روابط با NPCها، سرقت آیتم‌ها، شرکت در معامله‌ها یا کتک زدن دیگران را انجام دهند.

سیستم مبارزه بازی Octopath Traveler 2 شامل دو مکانیسم Break و Boost است که به بازیکن اجازه می‌دهد نقاط قوت دشمن را شناسایی کرده و با استفاده از آن حملات خود را تقویت کند. به‌گفته ناشر، فروش بازی Octopath Traveler 2 روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تا ژوئن امسال از یک میلیون نسخه فراتر رفته است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده