نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶

نوب سایبات با دی‌ال‌سی به بازی Mortal Kombat 1 می‌آید

به نظر می‌رسد کاوشگران داده‌های Mortal Kombat 1 به فهرست جدیدی از شخصیت‌های الحاقی معرفی‌نشده دست یافته‌اند.

با اینکه بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 امروز به‌صورت سراسری عرضه شده است، دیتاماینرها از یک هفته قبل مشغول جست‌وجو در داده‌های نسخه دسترسی زودهنگام این بازی هستند تا اطلاعاتی از شخصیت‌های الحاقی به‌دست آورند. حال به نظر می‌رسد عده‌ای از این کاوشگران داده موفق شده‌اند فهرست احتمالی شخصیت‌های دی‌ال‌سی Mortal Kombat 1 را که هنوز رسما رونمایی نشده‌اند، پیدا کنند.

باتوجه‌به فایل‌های صوتی پیدا‌شده در داده‌ها، احتمالا شخصیت‌هایی که قرار است در قالب کامبت پک 2 به بازی اضافه شوند شامل جید، کسی کیج، نوب سایبات، سایرکس، کونگ جین و شخصیت منفی سری Scream یعنی Ghostface باشند. همچنین به نظر می‌رسد احتمال حضور T-1000 از فیلم ترمیناتور 2 و Conan the Barbarian در آینده وجود داشته باشد.

در رابطه با T-1000، این شخصیت توسط رابرت پاتریک در Terminator 2: Judgment Day به تصویر کشیده شد. این بازیگر نقش پدر Peacemaker را هم به عهده داشته است و باتوجه‌به حضور پیس‌میکر به‌عنوان شخصیت الحاقی Mortal Kombat 1، حضور T-1000 چندان دور از انتظار نخواهد بود. بازی Mortal Kombat 1 هم‌اکنون روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده