نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲

نقش‌آفرینی سم لیک در تریلر گیم‌پلی جدید Alan Wake 2

در تریلر گیم‌پلی جدید Alan Wake 2 می‌توانیم صحنه ملاقات شخصیت اصلی و الکس کیسی با نقش‌آفرینی سم لیک را مشاهده کنیم.

شرکت رمدی اینترتینمنت گیم‌پلی جدیدی از بازی ترسناک و موردانتظار Alan Wake 2 را ازطریق کانال IGN پخش کرده است. در این تریلر می‌توانیم آلن ویک، قهرمان داستان را ببینیم که در خیابان‌های شهری از دنیای The Dark Place در حال قدم زدن است. این شهر با الهام از نیویورک ساخته شده است و به‌عنوان منطقه‌ای شناخته می‌شود که شخصیت‌های داستان‌های آلن ویک در آن حضور دارند. در تریلر می‌توانیم ببینیم آلن ویک به‌دنبال نور برای باز کردن ورودی مترو است و دراین‌میان با یک افسر پلیس به نام الکس کیسی که نقش‌آفرینی آن به عهده سم لیک است، برخورد می‌کند.

الکس کیسی، کارآگاه پلیس است که در کتاب‌های جنایی نوشته‌شده توسط آلن ویک خلق شده است. باتوجه‌به اینکه چهره این شخصیت از سم لیک گرفته شده، مواجهه با او احساسی نزدیک به تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک مکس پین را در ذهن تداعی می‌کند. درهرصورت اولین برخورد آلن ویک و الکس کیسی با بازجویی در مورد فرقه‌های قاتل و جنایت‌های سریالی آن‌ها می‌گذرد تا اینکه در انتهای خیابان صدایی شنیده می‌شود.

درنهایت کیسی برای بررسی موضوع به انتهای خیابان می‌رود و در آن‌جا به قتل می‌رسد. در ادامه روح کیسی باقی می‌ماند. او مرگ‌های دیگری را که در همان نقطه رخ داده‌اند، به الن ویک یادآوری می‌کند؛ تا به شخصیت اصلی قصه در مورد سرنوشتی که در انتظارش است، هشدار دهد. در ادامه آلن ویک هفت‌تیر و چراغ‌قوه نمادین خود را به‌دست می‌آورد تا بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را در تقابل با سایه‌ها مشاهده کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره نمایش جدید بازی آلن ویک 2 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده