نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲

تریلر سینمایی جدید بخش زامبی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3

شرکت اکتیویژن در تریلر تازه از بخش زامبی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3، یک تهدید جدید را به نمایش می‌گذارد.

تاکنون جزئیات زیادی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 توسط اکتیویژن اعلام شده است که از میان آن‌ها می‌توانیم به کمپین جدید در ادامه روایت نسخه سال قبل، بخش چندنفره شامل نقشه‌های به‌روزشده از مدرن وارفیر 2 سال ۲۰۰۹ و موارد دیگر اشاره کرد. دراین‌میان بخش زامبی برای این بازی تایید شده است که می‌تواند جذابیت زیادی برای طرفداران داشته باشد و تجربه منحصربه‌فردی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

حال اکتیویژن یک تریلر سینمایی از بخش زامبی کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 را پخش کرده است که مقدمه آن را نشان می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که گروهی از نیروهای تروریستی به یک ماده خطرناک که ظاهرا Dark Aether است، دسترسی پیدا می‌کنند و پس از رویارویی با پلیس، آن را پخش می‌کنند و از این طریق موجی از انسان‌ها به زامبی‌ تبدیل می‌شوند. حال سوپ مک‌تاویش و کیت لاسول باید با همکاری چند اپراتور جدید به این منطقه نفوذ کنند و تهدید تازه را از بین ببرند.

توسعه‌دهندگان برای حالت زامبی امسال ویژگی‌های جدیدی را در نظر گرفته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به جهان باز و مکانیسم‌های استخراج اشاره کرد. با اینکه هنوز هیچ نمایشی از گیم‌پلی بخش زامبی پخش نشده است، اما به نظر می‌رسد تری‌آرک به‌عنوان رهبر تیم توسعه با کمک اسلج‌همر گیمز بتوانند تجربه‌ای نفسگیر از تقابل بازیکن‌ها دربرابر گروه‌های رقیب، زامبی‌ها و برخی از بزرگ‌ترین باس‌های سری را ارائه دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار جدید بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده