// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۵

زمان بتا خصوصی Tekken 8 مشخص شد؛ رونمایی از Feng Wei

هم‌اکنون کاربران می‌توانند برای ثبت در بتای خصوصی بازی Tekken 8 اقدام کنند که در انتهای ماه مهر در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود. مدتی پیش بود که Closed Beta Test بازی Tekken 8 در دسترس کاربران قرار گرفت و کاربران توانستند تاحدی با حال و هوای بازی و گیم‌پلی تکن ۸ آشنا شوند.

حال شرکت باندای نامکو اینترتینمت (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر Tekken 8، تاریخ شروع بتا خصوصی این بازی را هم اعلام کرده است. کاربران در تاریخ ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) قادر به تجربه بتای خصوصی هستند. البته که برای شرکت در این بتا ابتدا باید ثبت نام کنند. بازیکنان هم‌اکنون با مراجعه به سایت باندای نامکو می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند. کاربران تنها تا تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) می‌توانند برای بتا خصوصی تکن 8 ثبت نام کنند. البته که انتخاب نفرات برتر، به‌صورت کاملا تصادفی انجام می‌شود.

در ادامه، تریلر جدیدی هم از بازی Tekken 8 منتشر شده و در آن شاهد رونمایی از کاراکتر Feng Wei هستیم. در جریان تریلر منتشر شده، فنگ وی با ضربات مختلف و پوک‌های مخود می‌توانند به حریف برتری پیدا کرده و می‌توان از او به‌عنوان یک کاراکتر تهاجمی یاد کرد. همچنین به‌واسطه ویژگی هیت انگیجر هم می‌توانید به‌سرعت ضربات مختلف فنگ وی را با یکدیگر ترکیب کنید.

کاربران در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از گیم‌پلی شخصیت Feng Wei را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbol
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده