نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر گیم پلی بسته الحاقی Separate Ways ریمیک Resident Evil 4 با تمرکز روی مبارزات

در تریلر بسته الحاقی داستانی بازی Resident Evil 4 Remake ایدا وانگ برای دستیابی به کهربای مرموز با فرقه‌گراها و دیگر کاراکترهای شرور مقابله می‌کند.

شرکت کپکام اخیرا تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Separate Ways ریمیک Resident Evil 4 را با طرفدارها به اشتراک گذاشت و چند نشریه ژاپنی ویدیوهای بررسی این دی‌ال‌سی داستانی را پخش کردند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه Dengeki Online ویدیو گیم‌پلی جدیدی از این بسته الحاقی را به نمایش گذاشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

این ویدیو ایدا وانگ را در موقعیت‌های مختلفی ازجمله استحکامات قلعه سالازار، از پا درآوردن اعضای فرقه لوس ایلومینادوس با حملات نزدیک و دسترسی به نقاط خاص با اسلحه قلابی نشان می‌دهد. این کاراکتر سپس زنگی را در دهکده به صدا درمی‌آورد و لیان را پیش از مبارزه با غول ال جیجانتی از محاصره زامبی‌ها نجات می‌دهد. مبارزه ایدا و لیان با این باس بسیار متفاوت خواهد بود. زیرا تفنگ قلابی ایدا تحرک بیشتری را برایش به ارمغان می‌آورد.

بسته الحاقی Separate Ways روی ماجراهای ایدا وانگ تمرکز دارد و داستان این کاراکتر را به موازات مأموریت لیان اس. کندی برای نجات دختر رئیس جمهور آمریکا روایت می‌کند. این محتوای اضافی ۹.۹۹ دلاری درکنار مکانیزم‌های آشنایی نظیر دفع حمله با چاقو شامل یک سلاح Grappling Gun برای ایدا است که نه‌تنها برای دسترسی به نقاط غیرقابل‌دستیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه امکان از پا درآوردن دشمنان از راه دور را فراهم می‌کند.

در بسته الحاقی Separate Ways باید انتظار لوکیشن‌های خاص دیگری ازجمله راهرو لیزری از فیلم لایو-اکشن Resident Evil محصول ۲۰۰۲ را داشت. این بسته الحاقی داستانی در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود. در همین تاریخ کاراکترهای ایدا وانگ و آلبرت وسکر با یک به‌روزرسانی رایگان به حالت The Mercenaries اضافه می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده