// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳

عدم عرضه بازی The Elder Scrolls 6 برای پلی استیشن 5

در سندی رسمی مشخص شده بازی The Elder Scrolls 6 برای پلی استیشن 5 عرضه نخواهد شد.

در جریان پرونده مایکروسافت علیه کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، سندی انتشار یافته که بالاخره به‌طور رسمی تایید کرد بازی The Elder Scrolls 6 چند سال دیگر عرضه شده و برای پلی استیشن منتشر نخواهد شد. مطابق این چارت جدید که با صحبت‌های قبلی وکیل شرکت همخوانی دارد، بازی الدر اسکرولز بعدی حداقل تا سال ۲۰۲۶ عرضه نمی‌شود و مانند ردفال و استارفیلد، بازی‌های اخیر بتسدا در زمان عرضه روی پی‌سی و ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جمله‌ای درباره انحصاری بودن این بازی که از مصاحبه فیل اسپنسر برداشته شده، آمده: «برای بودن روی ایکس باکس، می‌خواهم بتوانیم پکیج کامل مواردی که داریم را عرضه کنیم و وقتی درباره Elder Scrolls 6 فکر می‌کنم هم این موضوع صادق است».

سند مایکروسافت درباره انحصاری بودن بازی The Elder Scrolls 6

گفتنی است بازی The Elder Scrolls 6 ابتدا در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود؛ هرچند از آن زمان درباره این نقش‌آفرینی فانتزی اطلاعات زیادی نشنیده‌ایم. بسیاری انتظار داشتند این بازی انحصاری باشد؛ هرچند خود مایکروسافت آن را تایید نکرده است. سال گذشته در دادگاه مایکروسافت علیه FTC اعلام شده بود سه بازی بعدی بتسدا انحصاری ایکس باکس هستند که احتمالا شامل استارفیلد، TES 6 و بازی ایندیانا جونز می‌شد.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده