نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶

جزئیات به‌روزرسانی روز اول عرضه Mortal Kombat 1

استودیو ندررلم جزئیات به‌روزرسانی روز اول عرضه بازی Mortal Kombat 1 را اعلام کرد.

چند روز از دسترسی زودهنگام بازی Mortal Kombat 1 می‌گذرد و تا زمان عرضه جهانی آن فاصله زیادی نداریم. حال استودیو ندررلم پیش از انتشار سراسری بازی، به‌روزرسانی روز اول انتشار را آماده کرده است تا بهبودها و ویژگی‌های جدید را برای تمام پلتفرم‌ها اضافه کند.

این به‌روزرسانی روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس شامل بهبودهایی در رابط کاربری، رفع مشکلات و باگ‌ها، گزینه‌های دسترسی جدید و حرکات تمام‌کننده‌ی تازه خواهد بود. همچنین پیشرفت‌های مختلفی برای تمام حالت‌های گیم‌پلی از جمله اصلاح باس‌فایت‌ها و محتوای فصل اول حالت Invasions، پخش صحنه‌های سینمایی با رزولوشن 4K و متعادل‌سازی باس نهایی در حالت داستانی را می‌توان در جرئیات این به‌روزرسانی دید.

بااین‌حال اهمیت به‌روزرسانی روز اول عرضه را می‌توان برای نسخه نینتندو سوییچ Mortal Kombat 1 اساسی‌تر دانست. این به‌روزرسانی برخی از کلیدی‌ترین محتوای بازی از جمله بخش آنلاین، حالت داستانی کامل، حالت‌های Towers و Tournament، آموزش‌ها و محتوای دیگر را در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به‌صورت سراسری عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار جدید بازی مورتال کامبت 1 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده