نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸

انتشار نسخه دمو بازی Ghostrunner 2 برای پلتفرم‌های نسل ۹

نسخه دمو Ghostrunner 2 امکان تجربه این بازی اکشن ماجراجویی پرهیجان را پیش از انتشار نسخه کامل برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه دمو رایگان بازی Ghostrunner 2 استودیو One More Level در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر (در بستر استیم، اپیک گیمز استور و GOG) قرار گرفته است. شرکت ۵۰۵ گیمز تریلر جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی هیجان‌انگیز را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که جک، قهرمان بازی را در مواجهه با تهدیدهای مختلف نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

وقایع بازی Ghostrunner 2 یک سال پس از رویدادهای نسخه اول رخ می‌دهد و گیمرها را این‌بار به خارج از برج دارما می‌برد تا به مبارزه با فرقه جدیدی بپردازند. گیم‌پلی گوست‌رانر ۲ بر پایه حرکات سرعتی و کشت‌وکشتار فوری بنا نهاده شده است و جک توانایی‌های جدیدی دارد تا از شانس بیشتری برای مقابله با دشمنان برخوردار باشد. مکانیک‌های جدیدی در این بازی گنجانده شده است که راه‌های بیشتری برای مبارزه را در اختیار گیمر می‌گذارد.

بازی Ghostrunner 2 تغییرات زیادی داشته است که از میان آن‌ها می‌توان روش‌های متعدد برای تجربه بازی، باس فایت‌های درگیرکننده‌تر، سیستم پیشرفت اصلاح‌شده و انواع دشمنان تازه اشاره کرد. این بازی دارای جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) است تا بازیکن‌ها بتوانند با دیگر گیمرهای جهان به رقابت بپردازند. گوست‌رانر ۲ در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) روانه بازار می‌شود، اما خریداران نسخه بروتال ۲ روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده