// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۸

نمایش تحسین منتقدان در تریلر جدید بازی Starfield

شرکت بتسدا تریلری جدید برای بازی Starfield با محوریت تحسین منتقدان منتشر کرده است.

بالاخره چند هفته پیش بود که بازی Starfield عرضه شد و اولین بازی کاملا جدید بتسدا پس از بیش از ۲۰ سال بود. این بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی شروعی مناسب داشت و با داشتن ۶ میلیون بازیکن بزرگ‌ترین عرضه یک بازی بتسدا را به نام خود ثبت کرد و در روز عرضه روی تمامی پلتفرم‌های بالای یک میلیون بازیکن همزمان داشت.

این موفقیت در نظرات منتقدان هم دیده شد و برای نمایش برخی از این تحسین‌ها، تریلر جدیدی از بازی استارفیلد با محوریت نظر و تحسین منتقدان از این بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

البته هنوز بازی Starfield راه طولانی‌ای در پیش دارد و با پچ‌های آینده، بتسدا چند ویژگی دلخواه مخاطبان مثل پشتیبانی از DLSS و مانیتورهای آلتراواید را در دسترس قرار خواهد داد و پشتیبانی کامل از ماد هم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این شرکت متعهد است بسته‌های الحاقی زیادی در ابعاد مختلف برای استارفیلد منتشر کند و Shattered Space، اولین گسترش دهنده آن تایید شده است؛ هرچند هنوز زمان انتشار آن مشخص نیست.

بازی Starfield هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است و اخیرا روی سرویس استریم انویدیا GeForce Now هم در دسترس قرار گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده