نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۴

ویدیو جدید Modern Warfare 3 با محوریت نمایش بازسازی نقشه‌‌های مدرن وارفر ۲

اکتیویژن در تریلر تازه از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به نمایش نقشه‌های بازسازی شده بخش چندنفره می‌پردازد.

بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 پاییز امسال عرضه می‌شود و نسخه بتای آن در اوایل اکتبر در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. درحالی‌که کمپین این بازی فصل بعدی داستان ریبوت مدرن وارفر را با محوریت ولادیمیر ماکاروف، آنتاگونیست معروف سری روایت خواهد کرد، طرفداران برای تجربه بخش چندنفره آن هم هیجان زیادی دارند. بااین‌حال نسخه آینده کالاف دیوتی با بازی‌های قبلی تفاوت دارد؛ چرا که اکتیویژن در نظر دارد ۱۶ نقشه از بخش چندنفره مدرن وارفر 2 سال ۲۰۰۹ را با شکل و شمایلی مدرن ارائه کند.

حال مت ابوت، کارگردان هنری و زک هادسون، مدیر طراحی از میان توسعه‌دهندگان Modern Warfare 3 در یک ویدیو جدید که تمام نقشه‌ها را به نمایش می‌گذارد، در مورد مدرن‌سازی نقشه‌های چندنفره نسخه سال ۲۰۰۹ به بیان مطالبی پرداخته‌اند. هادسون در این‌باره گفت: «تیم توسعه در ابتدا می‌خواست بداند چه چیزی در بازی‌های گذشته مورد توجه قرار گرفت و کدام بخش از گان‌پلی خوب بود. همچنین در مورد نسخه‌های جدیدتر به همین موارد فکر کردیم و درنهایت تلاش کردیم آن‌ها را با هم ترکیب کنیم».

ابوت در ادامه ویدیو افزود: «ما به‌عنوان هوادار کالاف دیوتی می‌خواستیم بدانیم چگونه می‌توان بهترین نسخه‌ از نقشه‌هایی که بازیکن‌ها تا به حال آن‌ها را تجربه کرده‌اند، بسازیم؟». طبق ویدیو، برخی از تغییرات ایجاد شده در نقشه‌ها شامل سایه‌زنی متغیر می‌شود تا جلوه‌های بصری آن‌ها بهتر به نظر برسد. همچنین برخی از این نقشه‌ها تغییراتی به خود دیده‌اند تا با گیم‌پلی و سیستم‌های مدرن هماهنگ شود. بااین‌حال توسعه‌دهندگان تلاش کرده‌اند تا حد امکان به نسخه اورجینال این نقشه‌ها وفادار بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده