نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۸

انتشار بازی Jagged Alliance 3 برای کنسول‌ها در نوامبر ۲۰۲۳

استودیو Heamimont Games با انتشار تریلر جدیدی از راه‌یابی بازی Jagged Alliance 3 به کنسول‌های نسل ۸ و ۹ خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Heamimont Games از انتشار بازی Jagged Alliance 3 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) خبر داده است. این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی در ماه جولای در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت. شرکت THQ Nordic تریلر نسخه کنسولی بازی را نیز پخش کرد که در کانال یوتیوب آن‌ها قابل مشاهده است.

نسخه کنسولی بازی Jagged Alliance 3 با برچسب قیمتی ۵۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد و از قابلیت Cross-Gen یا مولتی‌پلیر بین-نسلی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت کاربران پلی استیشن 4 را قادر می‌سازد تا با بازیکن‌های پلی استیشن 5 به تجربه بازی بپردازند و کاربران ایکس باکس وان نیز می‌توانند با بازیکن‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی کنند. متأسفانه به‌نظر نمی‌رسد که نسخه کنسولی بازی از کراس-پلی پشتیبانی کند.

بازی Jagged Alliance 3 اولین نسخه اصلی این مجموعه پس از بازی Jagged Alliance 2 به‌شمار می‌آید که بیش از ۲ دهه پیش روانه بازار شد. بازی‌های کوچک دیگری از این مجموعه بین نسخه‌های دوم و سوم منتشر شد، اما این نسخه‌های فرعی در جلب نظر طرفدارها و منتقدها چندان موفق نبودند و به فراموشی سپرده شدند. بازی جگد الاینس ۳ درحال‌حاضر در کامپیوتر قابل تجربه است و در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از نسخه کنسولی منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده