نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۱

برگزاری رویداد Nintendo Direct بعدی در روز جاری

شرکت نینتندو با برگزاری یک نینتندو دایرکت تازه جزئیات بیشتری از بازی‌های نینتندو سوییچ در زمستان ۲۰۲۳ را در اختیار طرفدارها می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت نینتندو پس از شایعات فراوان نهایتا برگزاری نینتندو دایرکت بعدی را تأیید کرد. این رویداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ پنج‌شنبه، ۲۳ شهریور به‌وقت ایران برگزار می‌شود و در طول «تقریبا» ۴۰ دقیقه جزئیات بیشتری از بازی‌های نینتندو سوییچ در زمستان ۲۰۲۳ و احتمالا اوایل ۲۰۲۴ را در اختیار طرفدارها می‌گذارد.

بنابر شایعات انتشاریافته احتمالا اطلاعاتی از بازی‌های Donkey Kong و F-Zero در این رویداد منتشر شود. بازی Gotham Knights نیز اخیرا توسط سازمان ESRB برای کنسول هیبریدی نینتندو رده‌بندی سنی شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که در نینتندو دایرکت حاضر شود. همچنین ممکن است که جزئیات جدیدی از بازی Super Mario RPG Remake، بازی Princess Peach و بازی Detective Pikachu Returns به اشتراک گذاشته شود.

نمایش آثاری نظیر بازی Super Mario Bros. Wonder در این رویداد نیز دور از ذهن نیست؛ هرچند اخیرا یک Nintendo Direct مختص این بازی برگزار شد. هنوز معلوم نیست که آیا می‌توان به ارائه جزئیات بیشتر از بازی Hollow Knight Silksong امیدوار بود یا خیر. شاید نینتندو قصد نمایش تریلر گیم‌پلی یا رونمایی از زمان انتشار آن را داشته باشد. به‌هرشکل حضور هیچ‌یک از این آثار فعلا به‌شکل رسمی از سوی نینتندو تأیید نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده