نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

ویدیو گیم پلی بازی Alan Wake 2 با تمرکز روی مبارزات، کاوش و پازل‌ها

پیش‌نمایش رسانه آی‌جی‌ان به نمایش بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی Alan Wake 2 شرکت رمدی اینترتینمنت می‌پردازد.

پس از مدت‌ها انتظار طرفدارها بالاخره می‌توانند به تجربه نسخه دوم بازی الن ویک بپردازند. نظر به اینکه زمان زیادی تا انتشار Alan Wake 2 باقی نمانده است، جزئیات و ویدیوهای گیم‌پلی بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه آی‌جی‌ان ویدیو جدیدی از الن ویک ۲ پخش کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Alan Wake 2 الهام زیادی از فیلم Se7en (هفت)، سریال Twin Peaks (توئین پیکس) و آثار استیون کینگ گرفته است و سبک منحصربه‌فرد بازی‌های رمدی را با اتمسفر مجموعه Silent Hill و ویژگی‌های گیم‌پلی مجموعه Resident Evil در هم می‌آمیزد. همه این موارد به‌طور کامل در پیش‌نمایش رسانه IGN نشان داده می‌شوند. این ویدیو چپتر سوم کاراکتر ساگا اندرسون تحت عنوان Local Girl را به نمایش می‌گذارد که در شهر واتری جریان دارد.

ویدیو گیم‌پلی Alan Wake 2 نه‌تنها نگاهی به برخی از مکان‌های بی‌انتها، اکتشاف و جست‌وجو به‌روش پَس‌گرد دارد، بلکه تعداد زیادی از مبارزات هیجان‌انگیز بازی را به نمایش در می‌آورد که در آن‌ها جاخالی دادن به‌موقع و استفاده از چراغ‌قوه و سلاح‌ها در زمان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. این ویدیو استفاده ساگا اندرسون از Mind Place را نیز نشان می‌دهد که بازیکن‌ها در هر زمانی می‌توانند برای بررسی سرنخ‌ها به‌سراغ استفاده از این قابلیت بروند.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. این بازی اخیرا با ۱۰ روز تأخیر مواجه شد تا از رویارویی با بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 اجتناب کند. بازیکن‌ها برای تکمیل این بازی به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت و از یک نقطه به بعد می‌توانند آزادانه بین کاراکترهای اصلی جابه‌جا شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده