نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲

عرضه ابزار کامل مادسازی برای استارفیلد در سال ۲۰۲۴

با تایید بتسدا، بازی استارفیلد در سال ۲۰۲۴ ابزارهای کامل ساخت ماد را در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهد داد.

با عرضه استارفیلد، بسیاری از مادسازها دست به کار شده‌اند تا محتوای جدید و خلاقانه‌ای را با استفاده از ابزار خود به بازی اضافه کنند. باتوجه‌به اینکه با یک اثر نقش‌آفرینی علمی-تخیلی گسترده از شرکت بتسدا طرف هستیم، طرفدارها هیجان زیادی برای استفاده از ابزارهای مادسازی کامل آن دارند. درهمین راستا تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد، در مصاحبه اخیر با فامیتسو به این موضوع اشاره کرد و گفت ابزارهای مادسازی کامل برای بازی در سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهند بود تا به بازیکن‌ها امکان انجام تقریبا هر کاری را بدهند.

هاوارد در این‌باره توضیح داد: «هنگامی که بازی از پشتیبانی کامل ابزارهای مادسازی برخوردار شود، درست مثل بازی‌های قبلی ما می‌توانید تقریبا هر کاری را انجام دهید. این ابزارها سال آینده در دسترس خواهند بود. ما ارائه ابزارهای ساخت ماد را به شکلی فوق‌العاده انجام خواهیم داد. چرا که ما هم به آن‌ها علاقه زیادی داریم».

از گذشته تاکنون ساخت مادها یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی‌های بتسدا بوده است و به نظر می‌رسد برای استارفیلد هم شرایط به همین شکل باشد. هاوارد در گذشته گفته بود بازی استارفیلد «بهشت مادسازها» خواهد بود و پیت هاینس از بتسدا در ادامه اعلام کرد ابزارهای مادسازی به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهند تا سیاره‌های خودشان را بسازند.

بازی استارفیلد هفته گذشته به‌صورت جهانی روی کامپیوترها و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. این بازی در حال حاضر بیش از ۶ میلیون بازیکن دارد و با تجربه شدن توسط بیش از ۶ میلیون بازیکن، به بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بتسدا تبدیل شد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی استارفیلد چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده