نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴

شایعه: Assassin’s Creed Codename Red کاملا قابل بازی است

تام هندرسون با انتشار مقاله جدیدی در اینسایدر گیمینگ جزئیات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Codename Red را در اختیار طرفدارها قرار داد.

بازی Assassin’s Creed Mirage تا کمتر از یک ماه دیگر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. درحالی‌که اساسینز کرید میراژ به‌عنوان یک تجربه متمرکزتر و کوچک‌تر در نظر گرفته می‌شود، شرکت یوبیسافت درحال‌حاضر روی نسخه نقش‌آفرینی جهان‌باز بعدی مجموعه کار می‌کند. بازی Assassin’s Creed Codename Red سرانجام این مجموعه را به ژاپن فئودال خواهد برد. مقاله تام هندرسون در اینسایدر گیمینگ جزئیات بیشتری از بازی را فاش می‌کند.

برای شروع تام هندرسون تصریح کرد که بازی Assassin’s Creed Codename Red دارای دو قهرمان قابل تجربه خواهد بود: یک مرد سامورایی که مهاجری آفریقایی است و یک زن شینوبی (نینجا یا مبارز مخفی در دوران ژاپن فئودال). ظاهرا هر دو کاراکتر دارای مجموعه‌ای از توانایی‌ها و سلاح‌‌های منحصربه‌فرد برای مبارزه خواهند بود.

جالب اینکه تام هندرسون ادعا می‌کند که بازی Assassin’s Creed Codename Red برخی از مکانیک‌های مبتنی‌بر مخفی‌کاری سری بازی‌های Splinter Cell شرکت Ubisoft را قرض می‌گیرد. به‌عنوان مثال بازیکن‌ها می‌توانند از سایه‌ها استفاده کنند تا از دید دشمنان پنهان بمانند یا به‌منظور مخفی‌کاری موثرتر مشعل‌ها را خاموش کنند. تام هندرسون در مقاله خود به این موضوع اشاره کرد که گیمرها در طول بازی می‌توانند اجساد دشمنان را مخفی کنند.

ظاهرا بازی AC Codename Red دارای محیط‌های تخریب‌پذیر خواهد بود. با اینکه میزان تخریب‌پذیری مشخص نیست، اما می‌توان با ابزارهای در دسترس به شکستن هر آن چیزی اقدام کرد که در دنیای واقعی قابل شکستن است.

تام هندرسون ادعا کرد که بازی Assassin’s Creed Codename Red اکنون از ابتدا تا انتها به‌طور کامل قابل تجربه است. این بازی برای انتشار در تعطیلات ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و ظاهرا شرکت یوبیسافت برای انتشار جزئیات بیشتر از این اثر نقش‌آفرینی در اوایل سال آینده برنامه دارد. البته هیچ یک از این موارد تاکنون تأیید نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده