// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰

تاد هاوارد: بازی Indiana Jones ماشین گیمز سال آینده رونمایی خواهد شد

تاد هاوارد، مدیر بتسدا از زمان معرفی احتمالی بازی Indiana Jones استودیو ماشین گیمز سخن گفته است.

مثل همیشه سر تاد هاوارد شلوغ است. او پس از عرضه Starfield روی کارگردانی The Elder Scrolls 6، بازی بعدی خود تمرکز کرده است. همچنین ایشان تهیه‌کننده اجرایی Indiana Jones استودیو ماشین گیمز هم است و به‌گفته او، سال بعد درباره این بازی اطلاعاتی بیشتری خواهیم شنید.

او در مصاحبه با Esquire بدون ارائه جزئیات زیادی درباره ایندیانا جونز صحبت کرد و ممکن است در سال ۲۰۲۴ بالاخره از این بازی کاملا رونمایی شود: «سال بعد درباره‌اش صحبت خواهیم کرد». ایشان همچنین در لفافه گفت برداشت ماشین گیمز از ایندیانا جونز منحصربه‌فرد خواهد بود؛ موردی که قبلا هم به آن اشاره کرده بود و این تیم سازنده در حین ساخت بازی تمرکز کرده تا مطمئن شود تجربه این بازی با فیلم‌های Indiana Jones متفاوت باشد.

هاوارد افزود: «من یک طرفدار بزرگ ایندیانا جونز هستم. [این شخصیت] می‌تواند به‌صورت خاصی به بازی‌ها آورده شود. به‌صورت واضح بازی اینطور است که شما در حال کاوش هستید و در نقش او بازی می‌کنید. اما اگر بازی را تجربه کنید، این چه حس متفاوتی دربرابر تنها دیدن دارد؟».

چند سال قبل گفته شده بود بازی در مراحل بسیار بسیار اولیه ساخت است؛ اما از آنجایی که دو سال و نیم از آن موقع می‌گذرد، می‌توان انتظار داشت سال میلادی بعدی شاهد معرفی کامل این بازی باشیم. قبلا تایید شده بود بازی Indiana Jones براساس یک داستان نوشته هاوارد ساخته می‌شود و گزارش‌های اخیر هم ادعا کردند بازی گیم‌پلی اول‌شخص و سوم‌شخص خواهد داشت. بتسدا همچنین اعلام کرده این بازی انحصاری ایکس باکس و پی‌سی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده