// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲

عرضه بیش از ۶۰۰ ماد برای Starfield در کمتر از یک هفته

با وجود گذشت زمان کمی از عرضه Starfield، مادسازان بسیاری محصولات خود را برای این بازی عرضه کرده‌اند.

نزدیک یک هفته از انتشار بازی Starfield به‌صورت ارلی اکسس برای برخی افراد می‌گذرد؛ اما این زمان کوتاه هم باعث نشده مادسازان این اثر را رها کنند و درواقع تاکنون بالای ۶۰۰ ماد برای آن عرضه شده است. این بدان معنا است که تقریبا روزانه صد ماد برای استارفیلد ساخته و منتشر شده و همچنین تا زمان نگارش مطلب منبع، ۲.۲ میلیون بار دانلود هم صورت گرفته است.

فعلا محبوب‌ترین مادها در Nexusmods چندین بهبود عملکردی و بهینه‌سازی هستند. بیشترین دانلود برای ماد آپ‌اسکیل است که به‌جای سازگاری نیتیو بازی با FSR2، آن را با DLSS یا XESS سازگار می‌کند. چند ماد اصلاح رابط کاربری هم محبوب هستند. ماد StarUI Inventory چند بهبود عملکرد به صفحه آیتم‌ها اضافه می‌کند و ماد BetterHUD اندازه متن را کاهش داده و برخی اجزای رابط کاربری را جابه‌جا کرده یا حذف می‌کند.

واضح است مادهای پیچیده‌تر که تغییرات سیستماتیک مهمی ایجاد کرده یا قابلیت / کاراکتر اضافه می‌کنند، هنوز عرضه نشده‌اند. البته چند ماد خنده‌دار مثل این مورد که تصویر نیکولاس کیج را روی چراغ قوه شما قرار می‌دهد، منتشر شده‌اند. هنوز پشتیبانی رسمی از ماد به استارفیلد اضافه نشده است؛ اما بتسدا قول داده آن را برای پی‌سی و ایکس باکس عرضه کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده