نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴

بازی Skull and Bones یوبیسافت دوباره کارگردان ندارد

به گزارش کوتاکو، بازی Skull and Bones هنوز تاریخ انتشار داخلی مشخصی ندارد و برای سومین بار، کارگردان خلاق خود را از دست داده است.

بازی دزد دریایی Skull and Bones شرکت یوبیسافت سال‌ها با مشکلات زیادی در مسیر توسعه مواجه بوده است و حال به نظر می‌رسد این مشکلات همچنان ادامه داشته باشند. به گزارش کوتاکو، یوبیسافت سنگاپور که وظیفه ساخت Skull and Bones را بر عهده دارد، سومین کارگردان خلاق خود را از دست داده است. این شخص الیزابت پلن بود که در سال ۲۰۱۸ برای ریبوت توسعه بازی به یوبیسافت سنگاپور منتقل شد.

علاوه‌بر این، یوبیسافت در ماه گذشته بتای خصوصی Skull and Bones را برگزار کرد تا بازی را برای انتشار در سال مالی جاری منتهی به مارس ۲۰۲۴ عرضه کند. با این وجود کوتاکو در گزارش خود ادعا دارد که این بازی هنوز تاریخ انتشار داخلی مشخصی ندارد. کوتاکو در ادامه توضیح داد که زمان حضور پلن در استودیوی سنگاپور، پیش از موعد به پایان رسید و این توسعه‌دهنده باسابقه تابستان امسال به دفتر پاریس بازگشته است. الیزابت پلن، نویسنده و کارگردان بازی تیراندازی XIII در سال ۲۰۰۳ و طراح ارشد مراحل Splinter Cell: Pandora Tomorrow به حساب می‌آید که طبق انتظارها باید حداقل تا پایان امسال در شعبه سنگاپور یوبیسافت به فعالیت خود ادامه می‌داد.

در واکنش به این گزارش، یکی از مدیران ارتباطی یوبیسافت به کوتاکو گفت: «پنج سال پیش، الیزابت پلن با مأموریت ریبوت توسعه و به‌دست گرفتن مسئولیت کارگردان خلاق Skull and Bones به یوبیسافت سنگاپور رفت. او در این مأموریت موفق شد و تیم سازنده Skull and Bones اکنون در حال محقق کردن چشم‌انداز خود برای ارائه یک تجربه اکشن و نقش‌آفرینی منحصر‌به‌فرد با محوریت دزدان دریایی است. بازخوردهای مثبت دریافت‌شده در زمان برگزاری تست بتای اخیر، کار ارزشمند الیزابت و کل تیم را برجسته می‌کند. از الان تا زمان عرضه بازی، تمرکز ما روی ارائه بهترین تجربه ممکن به بازیکن‌ها با درنظرگرفتن بازخوردهای دریافت‌شده و بهینه‌سازی هرچه بیشتر خواهد بود».

به جز موارد گفته‌شده، استودیوی سنگاپور یوبیسافت در حال حاضر با شکایت یک کمپین کارگری دست‌وپنجه نرم می‌کند. این شکایت توسط اتحادیه انتشارات و رسانه‌های خلاق کشور سنگاپور، به‌دنبال اتهام‌هایی پیرامون بدرفتاری و بی‌عدالتی در محل کار به دادگاه ارائه شده است. یوبیسافت در واکنش به این شکایت گفته است: «این هفته یک جلسه رای‌گیری بین اعضای واجد شرایط تیم در استودیو سنگاپور برگزار می‌شود تا در مورد به رسمیت شناختن این ادعا تصمیم‌گیری کنیم».

یوبیسافت در گذشته تایید کرده است بازی Skull and Bones اولین محصول ۷۰ دلاری این شرکت ناشر خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Skull and Bones را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده