نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

ویدیو گیم پلی بازی الن ویک ۲ با محوریت مامور اف‌بی‌آی

شرکت Remedy تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Alan Wake 2 را پخش کرد که تحقیقات ساگا اندرسون در شهر واتری را نشان می‌دهد.

شرکت Remedy Entertainment یک تریلر گیم‌پلی طولانی از Alan Wake 2 را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که روی نمایش ماجراجویی‌های ساگا اندرسون، کاراکتر تازه مجموعه تمرکز دارد. این تریلر ساگا اندرسون، مأمور اف‌بی‌آی را پیش از رفتن به پارک تفریحی Coffee World در حال جمع‌آوری اطلاعات و سرنخ‌ها در شهر واتری نشان می‌دهد. این تریلر گیم‌پلی انتشاریافته توسط رسانه IGN نخستین مأموریت بازی الن ویک ۲ را به نمایش می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

ساگا اندرسون پس از گفت‌وگو با برخی از ساکنان شهر واتری پا به جنگل می‌گذارد که در آن‌جا یک دشمن فوق‌العاده سریع تبر به‌دست انتظارش را می‌کشد. با اینکه این کاراکتر می‌تواند دشمنان یادشده را با چراغ قوه سر جای‌شان میخکوب کند، اما یک اسلحه کمری، شاتگان دولول و کمان زنبورکی برای مبارزه با آن‌ها در اختیار دارد. زمان زیادی نمی‌گذرد که ساگا اندرسون به پارک تفریحی Coffee World می‌رسد؛ جایی‌که درگیری‌های بیشتری در انتظارش است.

بازی Alan Wake 2 برای انتشار در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی اخیرا با ۱۰ روز تأخیر مواجه شد تا از رویارویی با بازی Marvel’s Spider-Man 2 اجتناب کند. بازیکن‌ها برای تکمیل این بازی به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت و از یک نقطه به بعد می‌توانند آزادانه بین کاراکترهای اصلی جابه‌جا شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده