// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake برای نسل جدید نینتندو سوییچ

به‌تازگی شایعه جدیدی در مورد بازسازی دو بازی Final Fantasy IX و Final Fantasy X به‌همراه احتمال عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 روی نینتندو سوییچ 2 منتشر شده است.

به‌تازگی شایعه‌های جدیدی از بازسازی‌های مجموعه بازی فاینال فانتزی منتشر شده است. پیش از این شایعه شده بود که بازی‌های فاینال فانتزی ۹ (Final Fantasy IX) و فاینال فانتزی ۱۰ (Final Fantasy X) در حال بازسازی هستند. این خبر توسط یکی از اینسایدرهای سابق ResetEra با نام کاربری ImAHeroToo منتشر شده است. لازم به ذکر است که این کاربر به‌طور سابقه خوبی در انتشار اخبار بازی‌ها از خود نشان داده است، اما باز هم بهتر است به این خبر به چشم یک شایعه نگاه کنیم.

Final Fantasy IX

او به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد برخی از پروژه‌های آینده شرکت اسکوئر انیکس ارائه داده است. در ابتدا او اشاره می‌کند بازسازی فاینال فانتزی 11 (Final Fantasy XI) برای تابستان ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما این پروژه برای بهبود و پولیش نیاز به وقت بیشتری دارد، بنابراین تاریخ انتشار این بازی ممکن است تغییر کند.

این کاربر در مورد بازسازی فاینال فانتزی ۱۰ ادعا می‌کند که در حال حاضر تنها یک تیم کوچک روی این پروژه کار می‌کنند، بنابراین احتمالاً این بازی برای گرامیداشت ۲۵ سالگی بازی اصلی منتشر نخواهد شد. همچنین شایعه شده که بازسازی فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy VII Remake) برای نسل جدید کنسول‌ نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) معرفی و عرضه خواهد شد که مانند یک بازی PS5 روی کیت توسعه‌دهنده این کنسول اجرا می‌شود. این بازی احتمالا یکی از بازی‌های روز اول عرضه نینتندو سوییچ 2 خواهد بود.

فاینال فانتزی ۱۰ اسکوئر انیکس

همان‌طور که گفته شد، هیچکدام از این پروژه‌ها تاکنون توسط Square Enix به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند، بنابراین فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این پروژه‌ها معرفی خواهند شد یا خیر. در مورد بازسازی Final Fantasy IX، وب‌سایت Gematsu نیز تایید کرده است که بازی کلاسیک PSOne این مجموعه در حال بازسازی است. درحالی‌که کاربر ImAHeroToo پیش‌تر در ماه ژوئن (خرداد) بازسازی Final Fantasy X را فاش کرده بود.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده