نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بسته الحاقی ندارد

با تایید تهیه‌کننده سری زلدا، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بسته الحاقی نخواهد داشت.

نینتندو در زمان رونمایی از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اعلام کرد این بازی، دنباله مستقیم Breath of the Wild خواهد بود و قرار است مکانیسم‌های بسیار منحصر‌به‌فرد و خلاقانه‌ای را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. پس از عرضه بازی، کیفیت مکانیسم‌های مبتکرانه آن فراتر از انتظار بود و حال به‌نظر می‌رسد نینتندو قصد دارد در نسخه آینده سری زلدا بار دیگر به دستاوردهای جدیدی دست یابد.

ایجی آئونوما، تهیه‌کننده سری The Legend of Zelda در مصاحبه اخیر با فامیتسو تایید کرد تیم سازنده هیچ برنامه‌ای برای کار روی بسته الحاقی Tears of the Kingdom ندارد. او در ادامه توضیح داد سازندگان در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی بعدی سری گذاشته‌اند که قرار است یک بازی کاملا جدید باشد.

آئونوما در این‌باره گفت: «در مرحله اول دلیل اینکه ما تصمیم گرفتیم دنباله‌ای برای بازی قبلی بسازیم این بود که فکر می‌کردیم جهان Hyrule هنوز برای تجربه‌های جدید گیم‌پلی ارزشمند است. اگر در آینده باز هم چنین ایده‌ای شکل بگیرد، ممکن است دوباره به همین جهان برگردیم. درهرصورت اگر نسخه بعدی زلدا یک دنباله یا یک نسخه تازه باشد، فکر می‌کنم یک بازی کاملا جدید خواهد بود؛ بنابراین امیدوارم منتظر آن باشید».

حال طرفداران زلدا تمایل دارند در مورد بازی بعدی سری جزئیات بیشتری کسب کنند اما باتوجه‌به اینکه هنوز مدت زیادی از انتشار Tears of the Kingdom نمی‌گذرد، جای تعجبی ندارد که نینتندو اطلاعاتی ارائه نکند. آئونوما در ادامه خاطرنشان کرد: «با اینکه من به ماهیت تجربه سرگرم‌کننده بعدی زلدا فکر می‌کنم اما هم‌اکنون فقط می‌توانم بگویم که ما نمی‌دانیم چه شکلی خواهد داشت».

صرف‌نظر از اینکه نینتندو چه برنامه‌ای برای ادامه سری زلدا داشته باشد، به‌نظر می‌رسد هنوز زمان بسیار زیادی برای شنیدن اطلاعات از نسخه جدید سری در پیش داشته باشیم. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم‌اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این بازی تا پایان ژوئن امسال بیش از ۱۸.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار سری زلدا را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده