نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴

دیابلو ۴ هر سال دی‌ال‌سی جدید می‌گیرد

با تایید بلیزارد اینترتینمنت، بازی Diablo 4 بسته‌های گسترشی سالانه دریافت خواهد کرد.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت با عرضه بازی Diablo 4 به موفقیت‌های زیادی دست یافته و تا پایان ماه آگست بیش از ۱۲ میلیون بازیکن را جذب آن کرده است. باتوجه‌به موفقیت قابل پیش‌بینی بازی، تیم سازنده انواع محتوای جدید را برای پشتیبانی پس از عرضه در نظر گرفته است که به شکل به‌روزرسانی فصلی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. درکنار این به‌روزرسانی‌ها، چند بسته الحاقی برای بازی در حال توسعه هستند. حال راد فرگوسن، مدیرکل مجموعه دیابلو در بلیزارد تایید کرده است که سازندگان بسته‌های الحاقی را به شکل سالانه برای بازی دیابلو 4 در نظر گرفته‌اند.

فرگوسن در پاسخ سوالی پیرامون آینده دیابلو 4 و چشم‌انداز بلیزارد برای پشتیبانی از آن گفت که این برنامه تا سال‌های طولانی ادامه خواهد داشت. این مدیر در ادامه افزود: «وقتی به انتشار بازی و فصل اول آن نگاه کنیم، پایه‌ای را می‌بینیم که برای عرضه محتوای آینده تشکیل شده است؛ بر همین اساس به‌روزرسانی‌های فصلی و دی‌ال‌سی‌های سالانه همان مواردی هستند که برای بازی سرویس زنده خود روی آن‌ها تمرکز داریم. همچنین برنامه‌هایی برای داستان‌های جدید داریم که در آینده به خوبی پیش خواهند رفت.

تیراندازی با کمان مبارز کلاس Rogue بازی Diablo 4

ما همیشه به‌دنبال جهش کیفی در محتوای فصل‌ها و بسته‌های گسترشی خود هستیم و این همان کاری است که برای مدت طولانی در آینده انجام خواهیم داد و برای آن هیجان‌زده هستیم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید که ۱۱ سال بین دو بازی دیابلو 3 و دیابلو 4 فاصله وجود داشته است، احساس می‌شود که ما به اندازه لیاقت بازیکن‌ها و جامعه‌ مخاطبان خود عملکرد خوبی نداشته‌ایم. این همان موضوعی است که ما قصد داریم با عرضه به‌روزرسانی‌های فصلی و دی‌ال‌سی سالانه برای دیابلو 4 به جبران آن بپردازیم».

بازیکن‌های دیابلو 4 هم‌اکنون در اواسط فصل اول بازی به نام Season of the Malignant قرار دارند. بلیزارد فصل دوم با عنوان Season of Blood را در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) امسال شروع خواهد کرد. در حال حاضر تنها می‌دانیم بسته‌های الحاقی بازی به‌صورت سالانه عرضه خواهند شد و هنوز جزئیاتی از زمان انتشار اولین دی‌ال‌سی در دست نیست.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار جدید بازی دیابلو 4 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده