نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲

رونمایی از بازی Company of Heroes Collection برای نینتندو سوییچ

شرکت سگا با پخش تریلر جدیدی از انتشار بازی Company of Heroes برای کنسول نینتندو سوییچ در پاییز سال جاری خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی استراتژی همزمان کلاسیک Company of Heroes به نینتندو سوییچ راه می‌بابد. شرکت سگا با پخش تریلر جدیدی از بازی Company of Heroes Collection برای کنسول هیبریدی نینتندو رونمایی کرد که شامل بازی پایه و دو بسته الحاقی Opposing Fronts و Tales of Valor می‌شود. شرکت Sega اعلام کرد که کاربران نینتندو سوییچ باید در زمانی نامعلوم از پاییز سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه این بازی باشند.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Company of Heroes توسط استودیو Feral Interactive مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و دارای یک رابط کاربری سفارشی و مدل کنترلی جدیدی است که برای تجربه بازی در این کنسول طراحی شده است. این بازی دارای کمپین کاملا مبتنی‌بر تیم و حالت Skirmish قابل شخصی‌سازی خواهد بود. شرکت سگا تریلر جدیدی را برای معرفی بازی Company of Heroes Collection پخش کرد که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه اصلی بازی Company of Heroes در سال ۲۰۰۶ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و سپس برای iOS پورت شد. این اولین‌بار است که بازی شرکت آو هیروز برای یکی از کنسول‌ها منتشر می‌شود. اوایل سال جاری بازی Company of Heroes 3: Console Edition در اختیار کاربران کنسول‌ها قرار گرفت. این نسخه دارای رابط کاربری سفارشی، پشتیبانی کامل از کنترلرها و ویژگی‌های خاص جهت تنظیم سرعت بازی به‌دلخواه بازیکن‌ها بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده