نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۸

رده‌بندی سنی بازی ماینکرفت توسط ESRB برای کنسول نسل ۹ مایکروسافت

رده‌بندی سنی دوباره ماینکرفت برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس احتمالا به انتشار قریب‌الوقوع نسخه نسل ۹ اشاره دارد.

بازی Minecraft اخیرا در وب‌سایت رتبه‌بندی بازی‌ها در آلمان برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس رده‌بندی سنی شد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی بار دیگر توسط سازمان ESRB برای کنسول نسل ۹ مایکروسافت رده‌بندی سنی شده است. رده‌بندی تازه احتمالا به انتشار قریب‌الوقوع نسخه نسل ۹ اشاره دارد.

با اینکه کاربران ایکس باکس می‌توانند Minecraft را در کنسول نسل ۹ مایکروسافت تجربه کنند، اما این امر به‌خاطر پشتیبانی کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس از قابلیت Backwards Compatibility میسر شده است. این قابلیت امکان تجربه نسخه ایکس باکس وان بازی در کنسول نسل ۹ را برای گیمرها فراهم می‌کند.

استودیو Mojang درباره به‌روزرسانی نسل ۹ بازی Minecraft سکوت اختیار کرده است. بنابراین نمی‌دانیم که باید انتظار چه ویژگی‌هایی را در این نسخه داشته باشیم. کاهش زمان بارگذاری‌ها و کاهش زمان ساخت‌وساز احتمالا یکی از ویژگی‌هایی خواهد بود که به‌لطف حافظه SSD و قدرت محاسباتی بالای کنسول‌های نسل نهم امکان‌پذیر خواهد شد.

معلوم نیست که آیا نسخه نسل ۹ بازی Minecraft از قابلیت کراس-پلتفرم پشتیبانی می‌کند یا نه. استودیو موجانگ سخنی از نسخه پلی استیشن 5 نیز به میان نیاورده است و باید دید که آیا کاربران پلی استیشن کماکان باید به نسخه نسل ۸ بسنده کنند یا خیر. از آن‌جایی که این استودیو متعلق به شرکت Microsoft است، پاسخ این سوال را نمی‌دانیم. آپدیت اخیر ماینکرفت با نام Trails and Tales ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده