نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳

عبور فروش کالکشن بازی های Spyro از ۱۰ میلیون نسخه

بازی Spyro Reignited Trilogy پس از گذشت ۵ سال از عرضه، رکورد جدیدی را در زمینه‌ی فروش به ثبت رساند.

کسی نمی‌تواند با اطمینان بگوید که آیا به‌زودی نسخه جدیدی از بازی‌های محبوب اسپایرو روانه بازار خواهد شد یا خیر؛ هرچند طرفدارهای این مجموعه پلتفرمر توانستند خاطرات خوب گذشته را با تجربه‌ی بازی Spyro Reignited Trilogy در سال ۲۰۱۸ برای خود زنده کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کالکشن خاطره‌انگیز شرکت Activision و استودیو Toys for Bob با گذشت ۵ سال از زمان عرضه همچنان عملکرد خوبی در زمینه فروش دارد.

شرکت اکتیویژن به‌مناسبت ۲۵امین سالگرد Spyro the Dragon با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که بازی Spyro Reignited Trilogy به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. این کالکشن با گذشت ۵ سال از زمان انتشار بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان و فروش داشته است. هنوز معلوم نیست که آیا دستاورد عالی این بازی در زمینه فروش شرکت Activision و استودیو Toys for Bob را به تولید نسخه دیگری ترغیب خواهد کرد یا نه.

عبور فروش بازی Spyro Reignited Trilogy از ۱۰ میلیون نسخه

شایعاتی از توسعه نسخه جدیدی از مجموعه اسپایرو به گوش می‌رسد، اما این مورد تاکنون تأیید نشده است. البته باتوجه‌به موفقیت‌های این مجموعه تولید نسخه دیگری از آن به‌هیچ‌عنوان جای تعجبی ندارد. بازی Spyro Reignited Trilogy درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده