// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۱

بتسدا: بازی Redfall رها نمی‌شود و به اثری خوب تبدیل خواهد شد

رئیس بخش انتشارات بتسدا گفته این شرکت بازی Redfall را به اثری خوب تبدیل خواهد کرد.

اخیرا پیت هاینز، مدیر اجرایی شرکت بتسدا مصاحبه‌ای با رسانه گیم‌اینداستری داشته است. در این مصاحبه از او پرسیده شد آیا واکنش‌ها به Redfall باعث افزایش فشار روی استارفیلد شده است یا خیر. ایشان جواب داده حتی اگر Starfield عرضه نامناسبی داشت، باز هم بتسدا آن را به حال خود رها نمی‌کرد تا شکست بخورد.

هاینز گفت: «ما همیشه در پروسه یادگیری هستیم پس این اتفاق جدیدی برای ما نیست. ما دوست نداریم خلاف انتظارات طرفداران خود عمل کنیم. در عین حال، ما همان شرکتی هستیم که عرضه‌هایی داشته که دلخواه ما نبودند و ما به‌خاطر اینکه شروع اثری مطابق میل ما نیست، آن را رها نمی‌کنیم».

ایشان ادامه داد بتسدا به کار روی ردفال ادامه خواهد داد تا مطمئن شود به اثری خوب تبدیل شده: «عرضه نسخه پی‌سی The Elder Scrolls Online بی‌عیب نبود اما ما بیخیالش نشدیم. اکنون این بازی اثری مولتی‌پلتفرم بسیار محبوبی است. Fallout 76 هم همین‌طور بود. ردفال برای ما هیچ فرقی ندارد».

بازی The Elder Scrolls Online

هاینز افزود: «ما شروع مطلوب خود را دریافت نکردیم؛ اما همچنان اثری جذاب است و به کار روی آن ادامه خواهیم داد. ما نرخ فریم آن را به ۶۰ خواهیم رساند. ما آن را به اثری خوب تبدیل خواهیم کرد زیرا به‌عنوان یک استودیو فرست-پارتی می‌دانیم گیم پس برای همیشه زنده خواهد بود. ۱۰ سال دیگر افرادی مشترک آن می‌شوند و ردفال هم در آن موجود خواهد بود».

پس از چندین تأخیر متوالی، بازی Redfall در ماه می با مشکلات تکنیکی زیادی عرضه شد و نمرات ضعیفی دریافت کرد؛ به‌طوری که متای بازی روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس معادل ۵۶ و روی پی‌سی ۵۳ است.

مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس در ژوئن گفته بود آن‌ها قصد ندارند آرکین آستین، سازنده Redfall را تعطیل کنند و حس می‌کند مایکروسافت باید پشتیبانی بهتری از استودیو انجام می‌داد: «من احساس مسئولیت می‌کنم که می‌توانستیم در قبال آرکین بهتر عمل کنیم». فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس هم نظرات مشابهی با ایشان داشت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده