// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۳

انتشار آپدیت Brawl Out برای بازی LEGO Brawls با مراحل ترکیبی تازه

شعبه اروپا شرکت بندای نامکو اعلام کرد که آپدیت Brawl Out همین امروز برای بازی مبارزه‌ای LEGO Brawls عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که به‌رزورسانی تازه‌ی LEGO Brawls چند مرحله‌ی جدید ترکیبی را به این ویدیوگیم آورده است. در این مراحل شخصیت‌هایی از ست‌های کلاسیک و متفاوت لگو به رقابت با هم می‌پردازند.

به‌گفته‌ی شرکت بندای نامکو، بازی LEGO Brawls از این طریق با یک اِلِمان رقابتی و هیجان‌انگیز تازه به استقبال گیمرها می‌رود. رقابت شخصیت‌های ست وسترن با ست قلعه، ست نینجاگو با ست VIDIYO، ست دزدان دریایی با ست Hidden Side و ست فضا با ست ژوراسیک در این به‌روزرسانی از راه می‌رسند.

بازیکن‌ها می‌توانند طی ماه سپتامبر، آیتم‌های محدودی همچون T-Rex Fan ،Rogue و Robot Warrior را به‌دست بیاورند. یک حالت تازه به نام Trophy Rush هم به بازی می‌آید که بازیکن‌ها را به چالش می‌کشد. گیمری که بیشترین تعداد طلا را به‌دست بیاورد، برنده خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازی از کراس-پلی پشیبانی می‌کند. پس کاربرها روی پلتفرم‌های مختلف نیز می‌توانند از مسابقه دادن با یکدیگر لذت ببرند.

بازی LEGO Brawls و جدیدترین به‌روزرسانی آن همین حالا روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر (استیم و اپیک گیمز استور)، اپل آرکید و GeForce NOW در دسترس بازیکن‌ها قرار دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده