// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶

بازی The Elder Scrolls 6 از فاز پیش توسعه خارج شده است

شرکت بتسدا بعد از انتشار بازی استارفیلد روی The Elder Scrolls 6 تمرکز خواهد کرد.

بازی The Elder Scrolls 6 که ابتدا در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود، به مدت چندین و چند سال در فاز پیش-توسعه بود. اما چون به عرضه Starfield نزدیک می‌شویم، استودیوهای گیمینگ بتسدا هم تمرکز خود را به سمت این بازی نقش‌آفرینی فانتزی جهان-باز خواهند برد. درواقع همین حالا هم این بازی از مرحله پیش-توسعه خارج شده و به مراحل اولیه ساخت رسید.

این موضوع توسط پیت هاینز، معاون بازاریابی و ارتباطات جهانی بتسدا تایید شد. وقتی از او پرسیده شد آیا The Elder Scrolls 6 همچنان در فاز کانسپت است، ایشان گفت: «نه. در مرحله توسعه قرار دارد؛ البته مراحل اولیه آن». ایشان همچنین به‌طور واضح گفت به‌زودی موارد زیادی درباره این بازی نخواهیم شنید. از آنجایی که استارفیلد تا مدتی محل توجه بتسدا خواهد بود، بعید است تا چند سال آینده چیزی درباره پروژه اصلی استودیو بشنویم.

هاینز افزود: «ما تمامی استودیوهای خود را روی ساختن بهترین تجربه از استارفیلد متمرکز کرده‌ایم. و بله، افرادی وجود دارند که روی الدر اسکرولز ۶ کار می‌کنند، اما تمرکز روی [استارفیلد] است. پس نه، شما به‌زودی چیزی درباره TES 6 نخواهید شنید. فعلا استارفیلد تمرکز ما است و برای مدتی قبل از صحبت درباره چیزی دیگر، اولویت ما خواهد بود».

سفینه فضایی در بازی استارفیلد

قبلا هم فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس گفته بود بیش از پنج سال تا عرضه بازی مدنظر فاصله داریم. در حال حاضر هم بتسدا روی بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی خود کار خواهد کرد. این شرکت برنامه پشتیبانی پس از عرضه بزرگی برای استارفیلد در نظر دارد که شامل حداقل یک گسترش دهنده داستانی با نام Shattered Space است.

بازی Starfield در ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. البته خریداران دو نسخه پرمیوم و Constellation همین حالا هم می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده